Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VickyS schreef:Je begrijpt het blijkbaar niet hé.Waar zeg ik dat paarden mogen los lopen?
Dus jij zou het niet erg vinden als iedereen die langs je weide passeert je paard zou voederen met een hoop wat absoluut niet goed voor ze is,voor geen enkel paard trouwens?
Iedereen heeft hier blijkbaar weides aan huis.
Waar zeg ik ergens dat mijn pony's niet veilig staan?Op Bokt kan je meer dan genoeg verhalen lezen hierover.Niemand die er dan ook maar aan denkt in de aanval te gaan tegen de eigenaar.Integendeel,
oproepen om de daders te vinden worden dan massaal gedeeld.
KellyDV schreef:Lastige situatie.. Als ze daadwerkelijk de zwerfkatten voeren, is dat natuurlijk super.
Dat doen wij ook, en daar kopen wij ook geen dure brokken voor die onze eigen katten krijgen (Royal Canin)
die krijgen gewoon van de Aldi eigenmerk of Jumbo.
.
Catnip schreef:Kuggur, omdat iemand liever geen dieren laat doodhongeren, terwijl het een kleine moeite is om er iets aan te doen, misschien?
Maar goed, dit gaat offtopic volgens mij
Cayenne schreef:Het probleem is dat de katteneigenaren hun katten gewoon op straat laten lopen zodat je uiteindelijk niet meer weet wie nou wel of niet een zwerfkat is![]()
![]()
Ik vind het frappant dat zoveel eigenaren de schuld graag op een ander afschuiven terwijl het hun eigen verantwoordelijkheid is.
Maartje1990 schreef:Cayenne schreef:Het probleem is dat de katteneigenaren hun katten gewoon op straat laten lopen zodat je uiteindelijk niet meer weet wie nou wel of niet een zwerfkat is![]()
![]()
Ik vind het frappant dat zoveel eigenaren de schuld graag op een ander afschuiven terwijl het hun eigen verantwoordelijkheid is.
Zeker moeten katteneigenaren zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun dier. Maar dat betekend toch niet dat het opeens normaal is om andermans dieren te gaan voeren?
lor1_1984 schreef:Binnen houden mag niet, maar is alleen te voorkomen door je kat op je eigen terrein te houden.