Zwangere poes word mager

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 18:49

jasmijn16 schreef:
Hoe gaat het met mama? Zit er al wat vooruitgang in? Wij hebben vandaag de rontgen gehad met onze hond. Sowieso 10 pups. Zit er over te denken om de laatste 2 weken maar een topic te openen haha

Jaa gaat goed! Ze lijkt per dag dikker te worden, denk dat ze toch niet zover al was als ik dacht maar verwacht ze eigenlijk toch wel met een week, 1,5 week. Ze is nu zeker weten 60 dagen!
Ze word ook wat onrustiger maar ik hoop allang dat ze het doet als ik thuis ben en niet als ik te werk ben..

Wat leuk puppy's! Wat voor hond heb je?

En de discussie over hoe lang de kittens moeten blijven is nu wel duidelijk, iedereen heeft een andere mening en de mijne zit er tussen in. Ik heb alles over voor de gezondheid van moeder en kinders dus het gaat zeker weten goedkomen!

Afbeelding
Afbeelding

Mizora

Re: Zwangere poes word mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:04

Waarop ben je uiteindelijk uitgekomen qua voer?

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 00:06

Yltje schreef:
Jaa gaat goed! Ze lijkt per dag dikker te worden, denk dat ze toch niet zover al was als ik dacht maar verwacht ze eigenlijk toch wel met een week, 1,5 week. Ze is nu zeker weten 60 dagen!
Ze word ook wat onrustiger maar ik hoop allang dat ze het doet als ik thuis ben en niet als ik te werk ben..

Wat leuk puppy's! Wat voor hond heb je?

En de discussie over hoe lang de kittens moeten blijven is nu wel duidelijk, iedereen heeft een andere mening en de mijne zit er tussen in. Ik heb alles over voor de gezondheid van moeder en kinders dus het gaat zeker weten goedkomen!

[ [url=m/HoxB6V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WJDxbk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben een rottweiler X bernersennen kruising.

Wat fijn dat ze wat aankomt! Houd ons op de hoogte hihi