Onsloopbaar speelgoed, wie kan mij helpen!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 17:59

Mijn jackies slopen ook alles, en dan ook echt alles! We hebben nu een kauwhoutje bij de welkoop gekocht, kunnen ze dik een half jaar op kauwen voordat hij op is
En mooiste voordeel, het is niet schadelijk als ze het opeten :) (alles wat gesloopt wordt, wordt ook opgegeten)

Zorry

Re: Onsloopbaar speelgoed, wie kan mij helpen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 18:02

Als je een boomerbal of egg neemt, let echt goed op dat hij niet door krijgt hoe hij hem klem moet leggen.
Mijn reu doet dit namelijk die duwt hem in een hoek en gaat dan schrapen met zijn voortanden, gevolg bijna de helft van zijn voortanden weg en hoektanden stuk afgesleten.
Kart band is wel leuk om ze mee te laten spelen maar niet mee alleen laten.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 18:10

elenaMM77 schreef:
loulou schreef:
Dat ziet er inderdaad goed uit. Maar is dat hard plastic of rubber? Zoals die laatste heb ik namelijk voor een dazen val ooit gekocht en dat is rubber en die durf ik echt niet aan de hond te geven.
Dat touw is inderdaad een goed idee

En welk probleem bedoel je met dood schudden?

ze zijn zeer dik zacht rubber.. als ze er al doorheen komen, dan is het vrijwel niet mogelijk om er kleine stukjes van te maken (gewoon weggooien als hij zover zou komen).

als ze hun speelgoed 'doodschudden', is dat roofdier gedrag. Als er dan ooit een klein hondje of kat hun pad kruist en ze willen er mee spelen, weten ze niet hoe ze normaal moeten omgaan met 'speelgoed', en ze dan het nekvel grijpen en gaan schudden, dan vliegt zo'n kleintje om het vriendelijk te zeggen uit zijn jasje ;).

Wat een belachelijk bericht dat onderste stuk. >;)
Mijn hond weet absoluut het verschil tussen speelgoed en kleine honden.

DkimmelieD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 18:14

magda_90 schreef:
Duitse Staande Langhaar reu, de grootste is XL toch? Althans wat ik in de winkel zag liggen.
Hij is nu 1,5 jaar en heeft een periode gehad van zijn speelgoed met brute kracht slopen, toezicht of niet. Puberfase houdt ik het maar op aangezien hij nu steeds zachter wordt.

Ik bedoel de mega: http://grotehonden.com/index.php?action ... 31&lang=NL
Maar de large zou eigenlijk voldoende moeten zijn voor het ras: http://grotehonden.com/index.php?action ... 31&lang=NL

Anyway, hopelijk verliest hij inderdaad zijn puberharen ;P

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:22

elenaMM77 schreef:
loulou schreef:
Dat ziet er inderdaad goed uit. Maar is dat hard plastic of rubber? Zoals die laatste heb ik namelijk voor een dazen val ooit gekocht en dat is rubber en die durf ik echt niet aan de hond te geven.
Dat touw is inderdaad een goed idee

En welk probleem bedoel je met dood schudden?

ze zijn zeer dik zacht rubber.. als ze er al doorheen komen, dan is het vrijwel niet mogelijk om er kleine stukjes van te maken (gewoon weggooien als hij zover zou komen).

als ze hun speelgoed 'doodschudden', is dat roofdier gedrag. Als er dan ooit een klein hondje of kat hun pad kruist en ze willen er mee spelen, weten ze niet hoe ze normaal moeten omgaan met 'speelgoed', en ze dan het nekvel grijpen en gaan schudden, dan vliegt zo'n kleintje om het vriendelijk te zeggen uit zijn jasje ;).

Die sloopt hij gegarandeerd. Dat hoef ik echt niet te proberen,zonde van het geld. Jammer vond het idee goed.

Mijn hond weet gelukkig het verschil tussen kleine hondjes en speelgoed :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:35

DkimmelieD schreef:
magda_90 schreef:
Duitse Staande Langhaar reu, de grootste is XL toch? Althans wat ik in de winkel zag liggen.
Hij is nu 1,5 jaar en heeft een periode gehad van zijn speelgoed met brute kracht slopen, toezicht of niet. Puberfase houdt ik het maar op aangezien hij nu steeds zachter wordt.

Ik bedoel de mega: http://grotehonden.com/index.php?action ... 31&lang=NL
Maar de large zou eigenlijk voldoende moeten zijn voor het ras: http://grotehonden.com/index.php?action ... 31&lang=NL

Anyway, hopelijk verliest hij inderdaad zijn puberharen ;P

Die hadden ze toen niet liggen. :n

Vast wel, hij wordt steeds rustiger. Maar goed, he een puber, mogen die even lekker hun krachten testen? Zolang het zijn speelgoed is en niet mijn spullen, geen probleem. Mijn vorige hond was net zo op die leeftijd, uiteindelijk had hij veel liefde voor een rubberen varkentje en een lieve zachte mond. :)