Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Desondanks wel leuke plaatjes 

Ik mag de baby's best vasthouden, maar ergens neerzetten/leggen is echt not-done! 

Dus maar even een foto van gemaakt. Kon het niet over mijn hard verkrijgen om hem zo slapend op de koude weegschaal te leggen, maar uiteraard werd 'ie bij het terug leggen in de doos toch ook wakker, dus ging 'ie toch nog op de weegschaal 
Makkelijker uit elkaar te houden zo

Volop genieten hier!
En nu ook zo gezellig! Als ik bij de doos kom en "poesjes!" roep waggelen ze allemaal luid mieuwend naar me toe

Maar wellicht dat er nog goede tips/reacties langs komen waar ik iets mee kan. Ik heb een kattenluik en ik weet dat poezen tijdens de zoogperiode krols kunnen worden, dus ik hield Anushka wel al in de gaten. Baby's zijn tenslotte al dik 3 weken oud dus als ze straks ook hapjes gaan eten zou ze zomaar krols kunnen worden. Maar ze vinden het ook heerlijk om even bij de baby's weg te zijn en in het vroege lentezonnetje een frisse neus te halen. Kiska gaat ook erg graag naar buiten, maandag ochtend voor ik naar mijn werk ging (11.30 u) had ik haar nog gewoon binnen gezien. Maandag avond toen ik thuis kwam was ze er niet en toen ik naar bed ging nog steeds niet
Rondje door de buurt leverde niets op. Echt, ik snapte er niets van, ze blijft wel eens 1,5 uur weg, maar ze was nu al vanaf dat ik thuis was (18.30 uur) zeker, en waarschijnlijk al langer weg... Heb dus ook vooral in de bosjes enzo gezocht. Nu woon ik in een hofje in een 30 km wijk waar alleen bestemmingsverkeer komt, de eerste drukke weg is echt een eind verderop, maar goed, het komt toch als eerste in je op als een poes niet terug naar haar kittens komt... De volgende ochtend (5.45 uur de wekker) direct uit bed gesprongen, geen Kiska (had 's nachts ook al een keer gekeken) dus aankleden en eerst buiten toch in het eerste ochtend licht nog eens gaan zoeken. Poes Fleur liep gezellig mee. Op enig moment, niet heel ver uit de buurt, zag ik 2 katten bij een auto zitten, bllik onder de auto, met telefoonzaklamp toonde me een grijs poesje onder de auto! Thank god ze leeft!!!!
En dit zijn katers
De enige andere reden dat ze niet naar huis komt (buiten dus dood of gewond langs de kant van de weg liggend) is een krolse poes... Met kittens van net een dikke week oud... Het is dat Anushka de zorg volledig over genomen heeft, en anders had ik dat natuurlijk gedaan, maar ik snap het echt niet. Hoezo nieuwe kittens gaan maken en de oude laten creeperen? Uiteraard kreeg ik haar niet te pakken onder de auto. Ze was ook aan het blazen naar de katers, dus meer met hun dan met mij bezig. Terwijl ik een kater weg probeerde te jagen vloog Kiska er weer vandoor en was weer verdwenen en ik moest naar mijn werk toe. Op dit moment was er niet veel wat ik kon doen. Als ze zich niet wil laten pakken krijg ik haar in mijn eentje echt niet gevangen, de kittens waren onder de goede zorgen van Anushka en Kiska was verder niet dood of gewond, alleen dus krols.
Eerst Anushka haar baby's in een aparte doos in een aparte kamer, beide kamers dicht, maar Anushka wist dondersgoed dat er nog baby's bij die vreemde indringster achter gebleven waren en kan blijkbaar deuren openspringen.... Dus ik ben heel druk geweest om met een trui van mij Kiska te wrijven, Die trui aan Anushka te laten ruiken en weer wrijven over Anushka en die weer over Kiska enz. Dat hielp wel al iets, uiteindelijk weer bij elkaar en er gewoon een tijd bij gebleven, als Anushka naar Kis blies of wilde aanvallen daar haar tegen gehouden en Kiska deed natuurlijk of er niets gebeurt was, dus toen Anush uiteindelijk gewoon lag is ze er gewoon tegenaan gaan liggen. En zolang Anushka niet aan haar rook ging alles prima
Gelukkig ging het in de loop van de avond steeds beter, met nog een paar keer Kiska opwrijven leek de geur uiteindelijk een heel eind weg getrokken en vannacht hebben ze weer heel vertrouwd samen gevoed en baby's verzorgt.