Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( eens na een jaar erachter gekomen dat er nog een zak mera dog in een ton zat bv). Mariloulou schreef:Ik zal een pup nooit vers vlees geven. Heb nu al van twee pups gehoord dat ze hierdoor een giardia bacterie hebben opgelopen en vrij vlot ingeslapen/overleden zijn.
mirkip schreef:Mariloulou schreef:Ik zal een pup nooit vers vlees geven. Heb nu al van twee pups gehoord dat ze hierdoor een giardia bacterie hebben opgelopen en vrij vlot ingeslapen/overleden zijn.
Mijn honden doen het goed op Caro Croc. Is een betaalbare brok met een goede verhouding vlees.
Is een brok voor verschillende doelgroepen beschikbaar. wij hebben voor onze jack de brok voor kleine honden en voor de appenzeller de original versie.
Hoe hebben ze dat vastgesteld, dat het van het vlees kwam? Want de incubatietijd is rond de twee weken.
http://www.rivm.nl/Documenten_en_public ... Giardiasis

Liannetje86 schreef:Hier zeggen ze ook bij de DA dat vers vlees voor een pup niet goed is. Ik ben geen fan van vers vlees, dus heb niet doorgevraagd.... Maar had dacht ik iets te maken met vitamines ofzo...
Patty91 schreef:AlwaysH schreef:Prins? Onze puber heeft het al vanaf dat hij bij ons is, werd aangeraden door de hondenvereniging.
Stinkt niet en is geperst. lijkt net op biks.
Ja ik vind het net biks inderdaad..
Is dit niet te groot voor kleine honden?
Is dat vleespercentage ook hoog?
annibel schreef:Ik werk zelf in een dierenwinkel en verbaas mij erover dat veel mensen niet weten wat ze voeren, je wil toch ook weten wat je zelf eet? Zo mengen veel mensen vers vlees met brok, of geperste brok met krokante brok.. Ze vinden het raar dat hun hond doodziek is, omdat niemand verteld heeft dat dit absoluut niet kan!
cavom bevat 18% vlees...de rest is vulmiddel...vandaar ook de goedkope prijs...