Diablo schreef:Ragdollcat schreef:Wij hadden ooit 2 teven tegelijk en dat was echt niet leuk hoor, maar wij deden ze er niet om weg, dan maar de honden om en om de dag in de woonkamer en de andere op de gang en vooral in aparte ruimtes te eten geven.
Ze stonden elkaar naar het leven en ze bleven maar doorvechten, maar gelukkig geen erg grote hondenrassen.
Wij hebben twee Cane Corso teven die elkaar naar het leven staan. Dat is geen pretje hoor, twee knokkende CC dames. Ze leven nu ook gescheiden, wij hebben gelukkig die mogelijkheid. Maar je moet ogen in je achterhoofd hebben, altijd oppassen dat ze niet per ongeluk bij elkaar komen. En dat zijn nog twee dames van gelijk kaliber. Bij een Boerboel-labrador combi zou ik echt nachtmerries krijgen.
Overigens, wij hadden zo nu en dan pups bij onze dames. Wij gaven geïnteresseerden niet eens een teef als we wisten dat er al een teef in huis was, dat was ook altijd één van mijn eerste vragen.
Zelfde ervaring hier, constant opletten dat ze niet per ongeluk bij elkaar kunnen komen en ook ze zijn gelukkig beiden van hetzelfde ras en dus ook van gelijke kaliber. Wij hadden ook de goede mogelijkheden om ze apart te houden zonder dat ze eronder leden.
Daarom zeg ik ook dat het link kan gaan worden met de Labrador en de Boerboel.

? TS vraagt zelf om advies. Dat is misschien niet het advies dat ze wil horen, maar wel heel terecht.