Had je beter gelezen had je ook gezien dat ze niet standaard voor een rit in die tas gepropt gaat worden maar dit eerder zou dienen voor een kort stukje in geval van verkeer en of last van haar knie.
Ik heb slechte tot zeer slechte ervaringen met hondenpensions en dat doe ik mijn hond ook nooit meer aan. Ik heb wel zeer goede ervaringen met mijn honden meenemen op reis en als ze tijdens mijn reis een kwartier in een tas te paard word gehesen dan is dat zo. Gaat ze niet dood van, integendeel ik ben er zeker van dat ze dit veel fijner vind als 2 uur in een vreemde omgeving alleen achtergelaten te worden en indien er toch een ongeval gebeurt dan kan ik dit ook alleen mezelf kwalijk nemen. Feit is dat het hier over een zeer sportief hondje gaat die veel gewend is en dat ik echt niet kan inzien wat er zielig is aan goed geventileerde draagtas (waar ze dan geeneens in hoeft als alles meezit) en ja het paardrijden hebben we al geoefend. Ze heeft enkele minuten voor mij op het zadel gezeten. Pure mishandeling groot gelijk.
Ik haak ook af, want blijkbaar hebben de meesten het zielig beeld van een hondje die door elkaar geschudt wordt op hun netvlies gebrandt, terwijl ik al verschillende keren heb aangegeven dat het in stap zou zijn en enkel indien nodig voor kortere stukken en ook word er steeds overheen gelezen dat dit nog niet vast staat !
Ook kan ik ondanks de vele reacties op 1 hand de nuttige reacties tellen van mensen die ook gelezen heb dat ik de tas voornamelijk bij langere trektochten te voet wil gaan inzetten. Dit staat wel al vast. Waarom dan blijven doordrammen op een buitenrit die nog helemaal niet vast staat