Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Ik vertrouw op mijn dierenarts. Hij doet zijn vak al heel lang en heeft alle kennis die nodig is. Ik heb nog geen enkel dier gehad dat wel te redden was geweest in een ziekenhuis en niet door hem. En ja, we hebben daar al met dieren gestaan en het is telkens het zelfde: 'We kunnen dit en dit en dit doen.' Ja maar, dat heeft onze dierenarts al gedaan? 'Dan kunnen wij niet meer doen mevrouw'
Hij werkt samen met de Universiteit van Merelbeke dus ik denk dat hij ook wel weet wat die doet en zijn job even goed dat als een internist ipv een huisarts.
MPH schreef:DeMolenhoek schreef:Ik vertrouw op mijn dierenarts. Hij doet zijn vak al heel lang en heeft alle kennis die nodig is. Ik heb nog geen enkel dier gehad dat wel te redden was geweest in een ziekenhuis en niet door hem. En ja, we hebben daar al met dieren gestaan en het is telkens het zelfde: 'We kunnen dit en dit en dit doen.' Ja maar, dat heeft onze dierenarts al gedaan? 'Dan kunnen wij niet meer doen mevrouw'
Hij werkt samen met de Universiteit van Merelbeke dus ik denk dat hij ook wel weet wat die doet en zijn job even goed dat als een internist ipv een huisarts.
Hij stuurt je met AB naar huis en geeft onderhuids infuus, lekkere 'internist' ben je dan. Hij loopt visites dus kan je kat niet opnemen. Sorry hoor maar die kat hoort aan een iv infuus te liggen, zo nodig met sondevoeding. Dit is een een IC patientje, niet iets wat je thuis moet willen hebben liggen. Maar goed, als jij het gevoel hebt dat je er 'alles' aan gedaan hebt..