Ik wilde het eerder ook al zeggen maar wilde niet rot overkomen en ze brengt het goed.
Succes met je vogeltjes! Ze zijn erg leuk en ik hoop dat ze snel gaan groeien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

laraxXxemma schreef:Sorry ik bedoelde daar dus de verticale. Ik wil juist horizontale, verticale hebben de klimmende ukken niks aan.
veneri ik zag die opening er niet in zitten. Goed dat je het zegt, zal er nog eens naar kijken. Speelgoed hebben we voor ze ja
Ik vind het jammer dat je zegt dat ik me nog moet inlezen wilawander. Ik heb je site al vaker bekeken, ik vind alleen dat je daarop heel "extreem" je mening geeft. Dit mag niet en dit mag niet.. En ik snap heus wel waarom. Maar daardoor kom je over alsof je wil bepalen wat ik moet doen waardoor ik een beetje mijn eigen keus over mijn vogeltjes verlies (geef hier ik zorg beter voor ze, snap je?). Je verbied meer dingen dan dat je verteld welke dingen je juist aanbeveelt en je komt erop een beetje over alsof het allemaal zo treurig is want die dierenwinkels zijn niet goed, weten niks en ga maar door... En misschien zie je het zelf niet maar je suggereert daarbij dat ze het hier niet fijn hadden/hebben.. Zie dat je het niet rot bedoeld hoor en denk dat je bovenstaande niet suggereert maar zo komt het wel een beetje over. Bedoel dit ook absoluut niet rot hoor, maar ik kies daarom liever een andere site om door te lezen en pak ik sneller adviezen van anderen op.
Ja misschien niet zo goed voorbereid geweest. Kan kloppen, ik kwam toevallig een jong nestje "in de buurt" tegen en aan het aantal mensen dat de advertentie had gezien wist ik dat ik er snel bij moest zijn. Dit is dus ook gebeurd en hoewel we nieuwe waterbak, voer en de standaard dingen wel al had toen we ze gingen halen heb ik geen tijd meer gehad voor andere dingen als de stokken. Kooi vertelde ik al dat ik die eerst wou houden, deze hebben we al jaren en jaren en altijd onze vogeltjes in gehad, dus wilde het gewoon proberen aangezien het altijd goed is gegaan. Nu blijkt dat hun hoofd er wel erg makkelijk door gaat wil ik kijken voor een nieuwe.
Juist ik ben de persoon die alles opzoekt voor ze iets doet. Ging nu te snel om ook iets met de informatie te doen. Niet te vergeten dat het nog steeds mijn ouders zijn die eindbeslissing hebben.
dat was niet de bedoeling
knalde vervolgens tegen het rooster boven het raam, over landen had hij nog niet nagedacht geloof ik, terwijl hij net boven mij een rondje vloog en toen op het potje bovenop de kast landde. De andere heeft al kennis gemaakt met het raam
arm ding.
Vliegen inmiddels de hele kamer rond, de stok die voor het raam hangt kunnen ze nu zelf vinden. Het zijn ook net kleine kinderen, ze moeten overal in bijten (incl. mij).