Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:_lotteeee schreef:Ik kom ook even binnenvallen
Ik heb mijn hond bij een super stichting weg.(mijnmening)
ze af en toe ontvang ik nog een berichtje van haar om te vragen hoe het met de hond gaat etc.
Ik heb haar uit roemenië over laten vliegen.
Koste mij €260,-
incl vlucht
incl paspoort
incl nagekeken door dierenarts voor transport
incl steralisatie
Mijn dame kon netjes aan de riem lopen en wist heel goed wat nee betekende.
Laura vertelde mij, ik hoef er niet op te verdienen, als de honden maar een goed tehuis krijgen.
Ik ben heel blij met mijn vriendinnetje en kan de stichting zeker aanraden
[ [url=m/bXo1FI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een knappers!Welke stichting?
Dit is onze Roemeen Otis, bijna 4 maanden bij ons, geweldige hond. via stichting liefdevoorhonden.
[ Afbeelding ]
DianXX schreef:Die asiels zitten nu eenmaal over vol, en je kan niet alles opvangen en verzorgen.
Daarom moeten er nu eenmaal dieren 'afgemaakt' worden.
Mensen kunnen wel alles naar Nederland halen maar daar los je niks mee op. In Nederland zitten ook genoeg dieren die een nieuw baasje willen.
Desiree schreef:DianXX schreef:Die asiels zitten nu eenmaal over vol, en je kan niet alles opvangen en verzorgen.
Mensen kunnen wel alles naar Nederland halen maar daar los je niks mee op. In Nederland zitten ook genoeg dieren die een nieuw baasje willen.
Gaan we weer in de leemte roeptoeteren.....
Lees nou eens effe terug, en dan zie je dat dit allemaal al weerlegt is.
Desiree schreef:DianXX schreef:Die asiels zitten nu eenmaal over vol, en je kan niet alles opvangen en verzorgen.
Gaan we weer in de leemte roeptoeteren.....
Lees nou eens effe terug, en dan zie je dat dit allemaal al weerlegt is.
Jasmijn159 schreef:Geef je geld alsjeblieft aan castratieprojecten! Die beesten adopteren lost het probleem niet op, dat is alleen maar symptoombestrijding. Er moet gezorgd worden dat zwerfdieren zich niet meer voortplanten en dat kan alleen door professioneel opgezette regelmatige en grootschalige castratieprojecten.
Jasmijn159 schreef:Geef je geld alsjeblieft aan castratieprojecten! Die beesten adopteren lost het probleem niet op, dat is alleen maar symptoombestrijding. Er moet gezorgd worden dat zwerfdieren zich niet meer voortplanten en dat kan alleen door professioneel opgezette regelmatige en grootschalige castratieprojecten.
DianXX schreef:Die asiels zitten nu eenmaal over vol, en je kan niet alles opvangen en verzorgen.
BMHP schreef:Bij bedragen van 700 euro denk ik aan handel. Het erge daaraan is dat het dier vaak niet aan de omschrijving voldoet, denk aan leeftijd maar meer nog aan gebreken die verzwegen worden.
Door een dier uit het buitenland te halen blijft er hier een dier in een asiel zitten. zie de post van Daphne
Als je een asiel in het buiteland wil helpen kan je een donatie sturen om de opvang terplaatse te steunen.
BMHP schreef:Desiree schreef:Amen!
eerste zin van de TS.Citaat:Ik zat net op marktplaats,en keek even naar de pagina poezen.
lezen is zo erg moeilijk dat na alle opmerkingen het kwartje nog niet bij iedereen is gevallen.
Desiree schreef:Feit is dat de dieren uit asielen die hier geimporteerd worden voornamelijk honden zijn en misschien een enkele kat. Dus ik denk dat we gewoon daarvan uit moeten gaan.
BMHP schreef:Desiree schreef:Feit is dat de dieren uit asielen die hier geimporteerd worden voornamelijk honden zijn en misschien een enkele kat. Dus ik denk dat we gewoon daarvan uit moeten gaan.
In een discussie kan iedereen zijn mening inbrengen, het is onbeschoft om de mening van anderen belachelijk te maken. dat jullie van een hond willen uitgaan was na jullie eerst post al duidelijk.
bij een discussie hoort ook respect.
jullie prefereren om quotes te herhalen evenals de antwoorden, onbeschofte antwoorden omdat iemand een andere mening heeft of het gewoon over een ander dier heeft.
De topic starter heeft herhaald dat het eigenlijk om poezen ging.
nogmaals mijn vraag of jullie dat wel gelezen hebben?