Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik denk niet dat ik zo'n overdekte wc wil, omdat dat echt zoooveel meer schoonmaken geeft dat ik dan liever opruim wat ze eruit graven :p
kijken wat ze hebben 
. Of post het op een konijnen/knaagdieren forum, waar veel konijnen baasjes zijn waarmee je dit kunt delen. Post een topic over je konijntjes en hun vooruitgang. Schrijf over wat ze van hun ren vinden, maar ook je ontwikkeling in het mak maken. Op een konijnen forum zijn er vast mensen die het leuk vinden dat te lezen en te reageren, misschien ook met leuke tips. .
Evelijn schreef:AlwaysH schreef:TS, ik snap je probleem, al zit mijn konijn buiten, ze eet altijd haar stro op (geen idee waarom ze krijgt genoeg voer) en daardoor blijft de poep liggen op de tegels...
Misschien onder het stro een laag hemparade of vlas ofzo, dat eten ze niet en dan kan ze toch lekker warm tussen het stro zitten en beetje daaraan knagen en ligt de poepjes daarop ipv op de tegels (en het absorbeert ook het plas goed)
noox schreef:Naja het is wel praktisch. Ik weet dat ze het waarschijnlijk nooit leuk zullen vinden maar het zou fijn zijn als ze stoppen met spartelen. Maar goed dit is een andere dicsussie.
noox schreef:toch zijn er wel een boel die het niet zo erg vinden, dus dan ben ik best benieuwd hoe die het hebben aangeleerd. Pooh vindt het ook vervelender dan Eeyore.