Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Maartje1990 schreef:Tica: Ik snap je opmerking niet helemaal, komt je kat niet meer terug dan?
Heb jij katten? Zo ja, dan snap ik jouw posts niet, zo nee, dan snap ik je iets beter.
Zo een kat als wat TS heeft is redelijk snel van de straat geplukt door iemand die hem mooi vindt.
Mijn katten hebben de kans gekregen om in een voor hun in orde gemaakte tuin te zitten, maar nee, de dames blijven liever binnen.
Vind ik niet erg, want dan weet ik in ieder geval zeker dat ze niet in het donker (of op klaarlichte dag natuurlijk) bij iemand onder de wielen komen.
Maartje1990 schreef:Natuurlijk wil ik m niet liever van het de weg schrapen. Maar ik vind het dierenmishandeling om een kat binnen te houden. Als je dat risico niet wilt nemen (wat helemaal begrijpelijk is) moet je oplossingen zoeken om de kat toch buiten te kunnen laten en dat doet TS dus dat is helemaal goed
Maartje1990 schreef:Natuurlijk wil ik m niet liever van het de weg schrapen. Maar ik vind het dierenmishandeling om een kat binnen te houden. Als je dat risico niet wilt nemen (wat helemaal begrijpelijk is) moet je oplossingen zoeken om de kat toch buiten te kunnen laten en dat doet TS dus dat is helemaal goed
Anoniem schreef:Maartje1990 schreef:Natuurlijk wil ik m niet liever van het de weg schrapen. Maar ik vind het dierenmishandeling om een kat binnen te houden. Als je dat risico niet wilt nemen (wat helemaal begrijpelijk is) moet je oplossingen zoeken om de kat toch buiten te kunnen laten en dat doet TS dus dat is helemaal goed
Er zijn zo veel katten die niet eens buiten willen. Dat kun je dus niet zo zeggen. En buiten dat staat de kat voor de slaapkamerdeur, niet voor een buitendeur.
De kat wil 's nachts bij hun zijn, in de slaapkamer. De "discussie" is hier dus niet eens op zijn plek.

damian23 schreef:Wat doet hij trouwens als je hem helemaal negeert?

Onder het bed zitten en met vlijmscherpe nageltjes aanvallen
Gelukkig is dat met veel geduld van mijn kant (en stress van vriendje) goed gekomen, maar een nieuwe situatie kost heel veel tijd