pipo schreef:Fijn stukje opvoeding zo. Je leert dus dat je gewoon moet aankijken en niets hoeft te ondernemen als een dier ziek of beroerd is. Gaan gewoon weg als het dier kotst en zo.
Ik reken jou niets aan hoor ts, maar ik vind het een hele lakse houding van je ouders. Bah! Helemaal als er dus idd niets aan gedaan wordt of zoals je basset al 6 is en dan maar een spuitje gaat krijgen. Want ze is al oud en heeft al genoeg gekost. Zulke dingen gaan mijn nekharen overeind staan en hoop ik dat jullie een da hebben die daar aan weigert mee te werken. Ik hoop dat als jij groot ben, je een andere houding heb als je ouders. (maar dat denk ik wel) Verder zou ik een hond alleen zijn eigen voer geven en geen rommel ed van ons zoals brood en schaaltjes uitlikken. Maar goed , dat is aan jullie.
Ja leuk he. Dat haat ik heel erg. Als ik bijna denk dat mijn arm is gebroken wachten ze ook totdat het bot onderhand uit mijn huid komt ofzo. Oké overdrijven kan ik (aandacht) en dan snap ik dat je iets niet gelooft maar dan alsnog. Dat zie je wel hoop ik toch. Dat brood enz krijgen ze al sinds ze puppy zijn. Dus afleren zal moeilijk worden. Maar daar krijgen ze niets door naar mijn idee. Sies heel soms als we iets nieuws uitproberen ofzo maar dan geven we het daarna niet meer. Stel je voor ik heb een cracker. Dan willen ze perse een stukje natuurlijk. nou cracker op en vooruit dan. Klein stukje. Na een halfuur begint Sies te kokhalzen. En ja hoor ze geeft over en het kleine stukje cracker zit er half verteerd bij. Nou daar kan ze dus niet tegen. Niet meer doen de volgende keer. Dit was even een voorbeeld. Ze kan namelijk wel tegen crackers hoor 
Maar zo doen we dat