Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

in het filmpje testen ze het jacht instinct van de pups 

. zal moeilijk worden als ze allemaal zo om jullie heen drentelen en er dan maar 1 moeten kiezen. Veel plezier alvast!:)
en het filmpje met het konijn is verwijderd door YouTube?? Want ik zie hem ook niet meer staan... 

lief, onderdanig en reageerde heel goed op ons!
ze heeft op sommige foto's een oranje bandje om zodat ze een beetje opvalt tussen al de vlekjes hihi!
eponine schreef:Maar wat ik me nu afvraag.. Zijn er voor die andere pups dan nog geen mensen? Mogen die geen coorkeur hebben? Ik vraag me dit vooral af, omdat ik al een poos denk aan een pup, maar in "mijn" ras, werkt men met wachtlijsten, en zou ik dus op dag 1 van na de geboorte, al mijn keuze moeten maken.
Van karakter is dan nog niks bekend!
Ik vind het dus er tof, hoe deze fokker jullie daarin vrij laat.

maar dat is wellicht offtopic! 
over het laten helpen; ze lopen shows met beide ouders en dan mag de hond dus niet geholpen worden. Ze worden nu heel erg goed uit elkaar gehouden en een toekomstig nest zit dan ook zeker niet in de planning
ze hebben allebei hun eigen kennel en eigen maatje waarmee ze in de kennel zitten, dus ze zitten niet alleen. Ze worden om de beurt met hun maatje uit de kennel gehaald om op hun eigen omheinde wei te lopen of om mee op jacht te gaan
Ze doen er dus alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. 
ik geloof dat we daar wel 5x zijn wezen kijken voordat we echt een keuze hebben gemaakt.