Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Heb zelf twee kittens, katers, die worden binnenkort geholpen en de tuin word katproof gemaakt zodat ze er niet uit kunnen.
Hou je katten bij je denk ik dan..
En maar janken als ze doodgereden worden op de rijksweg of als ze vermist zijn... My gosh... Kan hier zo boos om worden he
snowdon schreef:Het is haast onvoorstelbaar dat je die kat de schuur niet uit krijgtHet is een uur rijden voor me en zou het nog bijna doen ook, even komen helpen
Ik heb medelijden met jou, de kat en de honden...
Maar hier is de Dierenambulance toch voor lijkt me idd, ik zou ze echt flink krachtig aanspreken als ze niet kwamen, ze persoonlijk uit hun hut sleuren en aan het werk zetten![]()
Cayenne schreef:jorika1986 schreef:Ze schijnen een ontiegelijke hekel te hebben aan de geur van (natuur) azijn.
Vind het zelf ook niet de meest fantastische geur.
Tis niet zo heel duur, een flinke schaal met een goede klots azijn, is het proberen waard!
Bleek hoef je niet te proberen daar zijn ze gek op.
Citrusvruchten (sinaasappel/citroen etc) hebben ze ook een hekel aan
FloMax schreef:Nou, de dierenopvang is gesloten en de dierenambulance komt alleen als de dierenopvang ze deze kant op stuurt. Ik ga het volgende proberen:
Mevrouw zit achter de bank die een stukje van de muur afstaat. Ik zet de kooi aan de ene kant van de bank met een plank erop zodat ze er niet overheen springt, en van de andere kant ga ik haar de kooi injagen.
Ik klink vast heel strijderig nu maar ik voel me serieus alsof ik op het punt sta een oorlog te voeren.
En waarschijnlijk is dat ook zo
spicegirl schreef:wat een dierenliefhebbers hier![]()
terroristen, addergebroed...
het is een dier, zonder eigen huis!
wss die op straat is gegooid.
die kiest daar zelf niet voor.
een van de vele pretnestjes, die je hier op bokt ook zo vaak voorbij ziet komen, en iedereen "ach wat lief"roept.
en dan als ze groter zijn, lekker eruit gooien.
en dan moeten ze het zelf maar zien te rooien.
en als je dan zwanger bent, zelf maar een hoekje moet zien te vinden, waar je kittens iig droog, en hopelijk beschermd zitten.
en in deze tijd, is het vaak bij mensen in een schuur, helaas.
een agressieve kat, is een bange kat.
dit is een situatie, waarin ze zelf ook liever niet zit, zeker niet als ze hoogdrachtig is.
bevallen in een onveilige en stressvolle situatie, daar kan je je toch wel wat bij voorstellen, of niet ?
en dan al die vriendelijke oplossingen-![]()
laat de vangkooi terug zetten, en dan ff wat geduld hebben.
met honger komt ze er heus wel in.geef het een paar dagen de tijd.
dees_daan schreef:Denk je er wel om dat ze jou niet aanvliegt? Ik zou de opvang vanmiddag nog even bellen zodat de Dierenambulance haar kan vangen..