Ze kwam mij toen ook steeds halen. Super spannend!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze kwam mij toen ook steeds halen. Super spannend!!
Jade schreef:RaafSmits schreef:De bench om in te bevallen vind ik ook niet zo een strak plan.
waarom niet? ligt een matrasje in, met een dekentje erbovenop, aan alle kanten afgedekt en opening verkleind dmv een handdoek die ze zelf opzij duwt als ze de kamer in wil kijken. hij staat in een beschut hoekje en ze gaat er uit zichzelf in liggen slapen. is een bench van ik denk ongeveer 100 x 60.
kittens zijn inderdaad schattig, maar het zat niet in de planning en ik had liever niet bijgedragen aan de kattenpopulatie, vandaar bij wijze van grap de titel.
anneliesdj; het is een 'blauwe rus', maar zonder papieren, dus htk. er zit wel duidelijk raskat doorheen, het is een heel klein elegant poesje met een kortere vacht met ook iets andere struktuur dan de htk die ik hiervoor heb gehad. Wij hebben geen andere huisdieren, dus wat dat betreft is het vrij rustig voor haarde andere plek waar ze naar kijkt is de linnenkast, maar dat leek me niet zo'n strak plan, net als het bed, dus als we er niet zijn is de slaapkamerdeur dicht
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Amaris schreef:Ik denk eigenlijk dat je daar toch een behoorlijk rasechte BR hebt als ik eerlijk ben.
Waarom geen papieren, weet je dat toevallig? Want ik zie er echt niets anders doorheen.
toen ze zwanger bleek heb ik wel naar haar geschiedenis gevraagd (via mail), en ook of ze getest was op kattenziektes aangezien ze hadden gezegd op termijn met haar te willen fokken, maar na de eerste reactie of ik het erg vond, heb ik geen reactie meer gehad. omdat ik zelf een beetje de balen had ben ik er verder ook niet achter aan gegaan
maar wou het eerdaags nog een keer proberen.
ik ben uit voorzorg maar even naast de bank gaan zitten