Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:En toch denk ik dat de eigenaar van de bijtende honden aansprakelijk is:
http://www.minderhondenbeten.nl/wcs/mhb ... zaken.html
atilla schreef:Wow vervelende situatie zeg!
Het lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk dat die man geen wa-verzekering heeft. Das gewoon een particuliere aansprakelijkheidsverzekering. Maarja als hij zegt die niet te hebben...
Bokt op zijn best weer. Hond mag niet los.
Hoeveel mensen zouden hun hond die luistert vastdoen als je hem even voor de deur laat plassen hahahahaha.
Sonja_vR schreef:Sja... aangifte kan de politie niet zo heel veel mee omdat er een stofzuiger is aangevallen door twee stofzuigers...
Althans, voor de wet dan... daar kunnje dus helemaal niks mee buiten melding maken dat er iets is voorgevallen...
Verdere stappen worden meestal pas ondernomen als de stofzuigers een mens aanvallen
Maar laten we niet over "wat als het een kind" honden zijn geen kinderen en kinderen zijn geen honden... hondagressie zegt niets over mensagressie em andersom
Maar aansprakelijkheids/kosten technisch kun je het idd via de verzekering proberen, jouw verzekering het verhaal uitleggen en dan kunnen hun verder uitzoeken of en waar hij verzekerd is etc (als je naam etc hebt)
atilla schreef:Wow vervelende situatie zeg!
Het lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk dat die man geen wa-verzekering heeft. Das gewoon een particuliere aansprakelijkheidsverzekering. Maarja als hij zegt die niet te hebben...
Bokt op zijn best weer. Hond mag niet los.
Hoeveel mensen zouden hun hond die luistert vastdoen als je hem even voor de deur laat plassen hahahahaha.
Voor een halve rat die niet luistert naar t baasje en TOCH losloopt.