Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mamapoes zal haar handen vol hebben...
Chiave schreef:Ben het bijna altijd met je eens, maar TS maakte als eerste een zeer botte opmerking en vertelde later pas hoe de vork in de steel zat.Stelletje azijnzeikers hier! In plaats van meteen TS aan te vallen, was een gematigdere toon misschien wat meer op z'n plek. Best dat die kat te jong is om kittens te krijgen, maar dat was TS' plan ook niet.
Gefeliciteerd met de poezenkids, meid!
KoudbloedKim schreef:Chiave schreef:Ben het bijna altijd met je eens, maar TS maakte als eerste een zeer botte opmerking en vertelde later pas hoe de vork in de steel zat.Stelletje azijnzeikers hier! In plaats van meteen TS aan te vallen, was een gematigdere toon misschien wat meer op z'n plek. Best dat die kat te jong is om kittens te krijgen, maar dat was TS' plan ook niet.
Gefeliciteerd met de poezenkids, meid!
Ze had dit ook in de OP kunnen zetten en dan nog is het niet netjes op te zeggen;"Ik wil geen gezeik over de leeftijd".
Wellicht had ze "geen gezeik" anders kunnen formuleren, maar ik denk dat zij ook weet dat het op Bokt vaak geneuzel is over dit soort onderwerpen. Ik denk dat TS best jong is en daar zo vlug niet bij nagedacht heeft. Neemt inderdaad niet weg dat ze dat wat vriendelijker neer had kunnen zetten, maar nog, na uitleg van TS, vliegen hier nog steeds opmerkingen over en weer van verschillende bokkers dat het "schandalig" is dat de poes kittens krijgt. Ok, dat vinden we allemaal en we vinden het jammer dat het zo gelopen is, maar om dat nu tig keer in dat topic te herhalen. De boodschap was duidelijk. 
Als r een kitten piept kijk ze er meteeen naar omm
MarlindeRooz schreef:spicegirl schreef:schandalig..![]()
kat is veel te jong, en NL is al overbevolkt met wegwerp katten..
Was dat niet de natuur volgens heel bokt? Katten horen lekker buiten in woonwijken vol katten, heerlijk.Not.
TS is alleen maar hartstikke goed bezig
Ze ziet er heel happy uit met haar kittens.