Truste voor straks:-)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:janderegelaa schreef:Als het een kleintje is dan is het een jonkie...Dan zitten er dus meer....
Truste voor straks:-)
![]()
Doet me denken aan die man in de keuken die een spin doodslaat waarna er 100erden minispinnetjes uit komen

fjordjes schreef:Ja Google er maar niet op
moest toch whahaha
hoeveel mensen heb ik de stuipen op het lijf gejaagd?
) en verder een agressieve stofzuiger.

die grote zijn ook de enige waar ik een beetje moeite mee heb. De rest mep ik gewoon dood met de blote hand. Hier pak ik een slipper voor. Gelukkig vindt de kat ze leuk dus die gaat er wel achteraan tot ze stuk zijn.
maar die kans is vast heeeel klein. Beest was in elk geval enorm. Moeders grapte erna nog dat ik een foto had moeten maken maar zelfs dat durfde ik niet. Brr.. ENORM, echt ENORM.. loveskiara schreef:Aha! Zo heten die krengen dus
Wij hebben een grote variant in huis gehad 2,5 jaar terug. Mij werd wijsgemaakt dat het een wolfspin was, maar vond die van hier zo anders uit zien tegenover wat ik op internet kon vinden.
Ik schrok mij een ongeluk dat zo'n joekel op de muur zat, ben omgedraaid en heb mijn camera gehaaldZo lang ze stilzitten vind ik het best. Alleen durfde ik niet meer verder de gang door te lopen voor de wc, dus heel heldhaftig iemand er bij gehaald die met de stofzuiger de spin liet weten dat ze beter ergens anders kan gaan wonen. Paar weken later nog stofzuigerzak leeg gehaald, maar nergens meer te bekennen. Heeft waarschijnlijk verder overwinterd op de zolder.
Ach ja.. zo lang ik ze niet tegen kom als ik er vlak langs moetZe vangen wel andere irritante insecten.
Was zo groot als mijn hand ongeveer.
http://cavalaphotography.weebly.com/upl ... 2_orig.png
elenaMM77 schreef:yesssssssssssssss
een spinnentopic..
![]()
![]()
![]()
*schuift aan met een bak popcorn en een blikje fris*.
dit is een optie als je de aanval hebt ingezet maar de spin is ineens verdwenen..
[ Afbeelding ]
xBerber schreef:elenaMM77 schreef:yesssssssssssssss
een spinnentopic..
![]()
![]()
![]()
*schuift aan met een bak popcorn en een blikje fris*.
dit is een optie als je de aanval hebt ingezet maar de spin is ineens verdwenen..
[ Afbeelding ]
Was jij ook niet de gene die een paar dagen geleden in een topic ja afvroeg wanneer de eerste spinnen topics zouden verschijnen?