Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar nu weten we dat hij van een buurvrouw, 2 huizen verderop is, dus vind dat je dat niet kan maken...
En ik denk ook niet dat die konijnen het heel erg vinden hoor. Mijnne vonden het altijd wel gezellig, katten in de tuin
Air schreef:Het is en blijft de kortste klap om gewoon zelf de veiligheid van je dieren te waarborgen.
Want is het niet deze kat die je konijnen ''lastigvalt'', dan is het wel een andere kat of idd. erger: een steenmarter.
Evi84 schreef:Air schreef:Het is en blijft de kortste klap om gewoon zelf de veiligheid van je dieren te waarborgen.
Want is het niet deze kat die je konijnen ''lastigvalt'', dan is het wel een andere kat of idd. erger: een steenmarter.
Dus de eigenaar moet veel geld betalen omdat een katteneigenaar zich te goed voelt om zijn eigen kat op zijn eigen grondgebied te houden?? Kromme redenering en omgekeerde wereld.
Evi84 schreef:Air schreef:Het is en blijft de kortste klap om gewoon zelf de veiligheid van je dieren te waarborgen.
Dus de eigenaar moet veel geld betalen omdat een katteneigenaar zich te goed voelt om zijn eigen kat op zijn eigen grondgebied te houden?? Kromme redenering en omgekeerde wereld.
Puck94 schreef:Ik weet dat er ook gevaar is van steenmarters! Roofvogels hebben we hier nog nooit last van gehad. Daar zijn mijn konijnen denk ik ook een te grote prooi voor. Maar tegen steenmarters hebben we inderdaad ook maatregelen; speciale slotjes op het konijnenhok bijvoorbeeld. En steenmarters zijn vooral 's nachts actief, dan zitten de konijnen in hun hok.
De kat is erg groot en ik denk zeker wel dat hij mijn konijnen zou kunnen pakken. Ik wil de kat niet alleen uit de tuin houden omdat hij de konijnen kan pakken, maar ook omdat de aanwezigheid van de kat soms veel stress oplevert voor de nijntjes. Ik ben al een paar keer wakker geworden van het gestamp van de konijnen in het hok, dan stond de kat voor het hok.
KellyDV schreef:![]()
![]()
De eigenaar van de kat moet dan toch ook de hele tuin ombouwen zo dat de kat er niet uit kan?
KellyDV schreef: