Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emma_s_girl schreef:Nee, katten wachten daar volgens mij niet bewust op. Regelmatig een keer gaan kijken is prima, als moederpoes maar voldoende rust en geen stress heeft. Hoe zien de tepels eruit? Daaraan (en hoe ze veranderen) kun je meestal ook zien of de bevalling nadert.
xkimmx schreef:Jeetje had wel een paar negatieve zeikreacties verwacht maar zoveel met dat ik ze misschien wel in de glasbak ga dumpen en met 3 weken verzuipen? Vragen mogen gerust normaal gesteld worden. De vraag waarom ik haar niet gesteriliseerd heb oke als die 1 keer gesteld wordt kan ik begrijpen. Misschien wilde ik wel bewust kittens? Maar nee dat is niet zo. Ik vind het heel leuk maar als het voorkomen had kunnen worden had ik dat gedaan.
Ik zal er voor zorgen dat ze een goed tehuis krijgen en tot die tijd blijven ze lekker hier. We gaan niet een kat die is aan komen lopen en maar niet weg wil en het baasje niet van te vinden is meteen laten steriliseren. Ik heb mijn vader over gehaald om haar te houden omdat ik het een lieve poes vond. Ik zal zelf voor de kosten op moeten draaien ook als student. Na een maand kan ze zomaar weer vertrokken zijn. Na dit nestje gaan we haar zeker laten steriliseren. Dan moet ik maar mijn spaarrekening plunderen voor ontwormingsspul, tegen vlooien en de dierenartskosten. Mijn kat en de kittens zullen niks tekort komen. Zodra ze oud genoeg zijn zal ik er een huisje voor zoeken. Mijn buurvrouw met een groot terrein en paar katten wil er graag 1 of meerdere overnemen in ieder geval.
Mensen met wel leuke reacties, bedankt ik zal jullie op de hoogte houden!

) en toen zei de assistente dat het waarschijnlijk vruchtwater was en dat ik even moest ruiken.
lieveli schreef:Mijn poes plofte bij mij op schoot en plaste mijn panty nat. Ik belde de dierenarts (met poes op schoot) om te vragen of ze incontinent worden van zwanger zijn () en toen zei de assistente dat het waarschijnlijk vruchtwater was en dat ik even moest ruiken.
Elvis had besloten haar nestje op schoot te krijgen. Heel fris ook.
Hier nog steeds niks. Ieder uur kijk ik even en zodra ze iets langer dan 5 seconden blijft liggen in plaats van naar me toe te komen meteen denk ik meteen dat ze weeën heeft.
Ben hele dag vrij en morgen hele dag werken dus van mij mag ze het vandaag wel doen.
Zal haar zo even weer eten geven dan kan ik tijdens het eten even voelen of haar tepels al groter zijn!

Gelukkig kan dat bij mij niet gebeuren, komt niet in huis.

Icecrystal schreef:Volgens mij valt het tegenwoordig best mee, met de overschot aan HTK katten.
Voor mijn vriend al weken opzoek naar een kitten, ze worden voor flinke prijzen aangeboden momenteel.
Maar misschien ligt dat aan de tijd van het jaar..
Veel succes TS!
. Vind het alleen maar goed...