Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Denk je dat TS wel de eigenaar zou mogen bellen en niet de dierenambulance? IMO zit daar geen verschil in, of ze moeten daar op die boerderij iets heel fout doen, of dieren verwaarlozen dat ze niet willen dat de dierenambulance dat ziet, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.

romyloverrr schreef:Ja joh, is zoveel stafbaar.
Wij hebben zo vaak geen dierenarts/ambulance bij een dier gehaald als het dier wel medische hulp nodig had. Dat we ze zelf doodmaakte od.
Hoeveel mensen meppen er wel niet een vlieg half dood en laten ze dan liggen, exact hetzelfde toch?
Voor mijn gevoel probeert ze TS nu alleen maar een schuldgevoel aan te praten.
romyloverrr schreef:Ja joh, is zoveel stafbaar.
Wij hebben zo vaak geen dierenarts/ambulance bij een dier gehaald als het dier wel medische hulp nodig had. Dat we ze zelf doodmaakte od.
Hoeveel mensen meppen er wel niet een vlieg half dood en laten ze dan liggen, exact hetzelfde toch?
Erger zelfs!
Voor mijn gevoel probeert ze TS nu alleen maar een schuldgevoel aan te praten.
Het is vervelend voor je dat je in een situatie zit waarin je niet gemakkelijk de dierenambulance kunt bellen, maar er word je een heel mooi aanbod gedaan. Ik zou zeggen, doe er wat mee alsjeblieft. Het katje zal je dankbaar zijn! 
Palmera schreef:saskiakefie schreef:Chip is tegenwoordig aan de orde Palmera. Bandjes kunnen gevaarlijk zijn ivm vasthaken, de dierenambulance heeft een chipreader, daar waar de kat dan ook naar toe behoort te gaan als hij wordt gevonden.........
Dus moet de vinder van een kat, gewond of niet, zijn tijd verdoen aan bellen en wachten op de dieren ambulance.
Terwijl de eigenaar rechtstreeks gebeld kan worden. En er bestaan bandjes die breken onder druk.
saskiakefie schreef:Denk je dat TS wel de eigenaar zou mogen bellen en niet de dierenambulance? IMO zit daar geen verschil in, of ze moeten daar op die boerderij iets heel fout doen, of dieren verwaarlozen dat ze niet willen dat de dierenambulance dat ziet, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.
Ayasha schreef:Dus TS wordt afgekat omdat een eigenaar te beroerd was om verantwoordelijkheid te nemen voor dat dier waardoor ie in deze situatie gekomen is. Ze had 'm ook voor dood kunnen laten liggen.
Palmera schreef:saskiakefie schreef:Denk je dat TS wel de eigenaar zou mogen bellen en niet de dierenambulance? IMO zit daar geen verschil in, of ze moeten daar op die boerderij iets heel fout doen, of dieren verwaarlozen dat ze niet willen dat de dierenambulance dat ziet, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.
Dit is wel een heel dapper stukje tekst hoor! En nee, dat is geen compliment.
Wij weten niets van de thuissituatie van ts. Dat gaat ons ook niets aan.
Persoonlijk vind ik het zeer storend, al die dieren zonder bandje met duidelijk telefoonnummer. Waarom moet een eerlijke vinder officiële instanties bellen omdat hij een kat gevonden heeft die hij graag terug wil geven? Omdat de eigenaar van de kat geen bandje om wil doen....
Dus wie is er dan dom bezig? De eigenaar van de kat.
Palmera schreef:saskiakefie schreef:Denk je dat TS wel de eigenaar zou mogen bellen en niet de dierenambulance? IMO zit daar geen verschil in, of ze moeten daar op die boerderij iets heel fout doen, of dieren verwaarlozen dat ze niet willen dat de dierenambulance dat ziet, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.
Dit is wel een heel dapper stukje tekst hoor! En nee, dat is geen compliment.
Wij weten niets van de thuissituatie van ts. Dat gaat ons ook niets aan.
Persoonlijk vind ik het zeer storend, al die dieren zonder bandje met duidelijk telefoonnummer. Waarom moet een eerlijke vinder officiële instanties bellen omdat hij een kat gevonden heeft die hij graag terug wil geven? Omdat de eigenaar van de kat geen bandje om wil doen....
Dus wie is er dan dom bezig? De eigenaar van de kat.
Shirley schreef:Wat zijn dat voor onmensen die een kostganger verbieden op eigen kosten een gratis dienst voor een gewond dier te bellen??
Misschien moet je je eens afvragen of je daar zelf ook wel zo goed zit...
Cowgirl schreef:Chip is tegenwoordig aan de orde Palmera. Bandjes kunnen gevaarlijk zijn ivm vasthaken, de dierenambulance heeft een chipreader, daar waar de kat dan ook naar toe behoort te gaan als hij wordt gevonden.........