MissYvette4u schreef:Ik vraag me ook af of iedereen hier op internet in het echte leven zo handelt zoals ze schrijven.
iedereen is welkom om hier langs te komen,ik heb geen geheimen hoor,en wat ik schrijf is zoals ik hier met de honden omga en hoe ze leven.....
niets meer en niets minder...
en love western ,wauw............... ze konden helemaal languit liggen en waarschijnlijk wel linksom en rechtsom,en als het loeiheet is in huis in de zomer dan konden ze zich verkoelen met een ijzeren plaat die lichaamstemperatuur aanneemt??....ik snap niet als mensen een hond een beperkte ruimte willen geven waarom ze dan niet investeren in een iets grotere ruimte,simpel te maken met bv puppiekennelpanelen,kamerkennel,een hal/slaapkamer/bijkeuken of evt een buitenkennel...
ik ben heus niet tegen een hond een beperkte ruimte geven,maar die kamerkooitjes,dat is gewoon geen plek voor een hond om lang in te vertoeven...
en dat jíj geen honden kent die kromme poten hebben van die kooien ,wil niet zeggen dat er geen honden zijn die dat er wél van kregen,zie de foto vorige pagina,of noem je die voorpoten 'normaal'???
als mensen een goudvis kopen mot er een bijna een binnen vijver aangelegd worden omdat het vissie anders een tekort aan ruimte heeft,maar als er een hond genomen wordt dan kan deze wel voor uren opgesloten worden op 1m2 ( en dat is helaas het oppervlakte van de allergrootste draadkooi,de rest is nog kleiner kwa inhoudt aan ruimte

) ,want 'men heeft geen plaats in huis om wat groters te maken'
neem dan geen hond,maar een muis ofzo....