Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:29

:D :D :D

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 22:29

Meh.. katjes hebben speelkwartier op de katten kamer. Tijd dat ze hierheen komen.. :D Kan ik tenminste slapen.

kiki1976

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:37

Nee ik wil geen honden, katten etc in m'n bed.

Buiten dat ik het niet fris vind, gek van die kat word ben ik veel te bang dat m'n waterbed per ongeluk door hun lek gaat

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:37

billionache schreef:
ik vind katten ook veel frisser dan honden. Katten ruik je niet, vind ik. Honden wel :j

Ken je mijn kat nog niet. Dat is echt een smeerkees. Komt rustig met zijn zeiknatte lijf boven op je gezicht liggen.
Poetsen...wat is dat? En dan ook nog langharig en 7, 5 kg wegen.
Of je krijgt s' ' ochtends twee enorme prutpoten in je gezicht . (Polydactyl kat)
We kennen allemaal wel het eerste filmpje van Simon's cat. Dat dus behalve de honkbal knuppel }>

Maar verder is hij lief en ligt altijd aan het voeten eind op zijn fleece kleedje. :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:43

Hier zijn ze welkom op bed, de ene ligt regelmatig onder de deken tegen me aan gedrukt <3 . De ander ligt vaak op het voeteneind.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:47

hier 8 honden in bed :j :+:

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:48

Mijn honden slapen op de slaapkamer. En dat moet zelfs. Aedan is mijn officiële hulphond, Bella mijn onofficiele. Bella slaapt onder de dekens tegen mij aan, zonder kan ik niet in slaap raken van de onrust en angst. Aedan vind het bed te warm, als ik in slaap val gaat hij op de grond naast mijn bed liggen. Als ik een nachtmerrie krijg en/of een paniekaanval (ptss) maken zij mij wakker (bella doet dat van nature, (Aedan leert dit nu van haar). Voor mij dus geen twijfel mogelijk, mijn honden slapen bij mij. Als ze er niet zijn slaap ik gewoon niet, of verschrikkelijk slecht.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:53

nope, hier niet :n

hoe gek ik ook op mn katten ben, ik vind t goor, vooral grote honden in bed vind ik walgelijk :r

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:00

Ik slaap vaak met mijn 2 dames.. de 3e, kater, ligt altijd in zijn mandje beneden :) Katten op bed vind ik niet vies, haren wel vervelend maar gelukkig weinig last van. Ze komen ook niet buiten dus dat scheelt weer qua vuil/zand enz. ;)

De jongste vindt het heerlijk, dit was na de eerste nacht dat ze bij mij was:

Afbeelding

Nu slapen we meestal zo met z'n 3en:

Afbeelding

Edit: honden in bed vind ik wel echt uitermate smerig :o ze stinken en ze zijn niet schoon (in ieder geval niet zoals katten) op zichzelf.. ieh.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:02

Gezellig hoor <3 ^^

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:08

Ah, volgens mij weet ik wel welk topic de aanleiding was :')

Hier mag de kat niet op de slaapkamer. Heb haar bijna een maand, gaat prima. Af en toe een miauwtje, vooral als ze vind dat ik wakker moet worden :')

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:16

Hier slaapt de ene kat onder de dekens opgerold tegen mn buik aan.. en van de ander word ik 9 vd 10 keer wakker omdat ze vind dat ze op mn hoofd moet liggen :+ Onze hond kan zelf ook deuren openen.. en die staat dan snachts sneu te doen voor het traphekje.. want die gaat dan niet op bed liggen maar voor de (gesloten!) slaapkamerdeur van ons zoontje <3 zo ontzettend lief...

En ja s ochtends als Manlief naar het werk gaat en ze heeft nog geen zin om eruit te gaan gaat ze dan wel eens op zijn plek liggen.. maar dat mag alleen als ze "schoon" is

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:28

Hier slapen de beesten vaak op bed, soms 1, soms 2, soms 3.

Hebben twee honden en twee katten
Afbeelding

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:49

Ik heb er geen moeite mee. Ik heb twee echte buitenhonden, maar gemiddeld 1 keer keer week gaan ze mee naar bed. Vinden zij ook gezellig! Wel op hun eigen deken die ik aan hun kant van het bed neerleg. Die blijdschap 's ochtends..... prachtig! <3

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:55

jilleroo schreef:
Mijn honden slapen op de slaapkamer. En dat moet zelfs. Aedan is mijn officiële hulphond, Bella mijn onofficiele. Bella slaapt onder de dekens tegen mij aan, zonder kan ik niet in slaap raken van de onrust en angst. Aedan vind het bed te warm, als ik in slaap val gaat hij op de grond naast mijn bed liggen. Als ik een nachtmerrie krijg en/of een paniekaanval (ptss) maken zij mij wakker (bella doet dat van nature, (Aedan leert dit nu van haar). Voor mij dus geen twijfel mogelijk, mijn honden slapen bij mij. Als ze er niet zijn slaap ik gewoon niet, of verschrikkelijk slecht.

Wauw.. Dat is wel heel bijzonder en wat geweldig dat je daar zo'n steun hebt van je honden!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:57

kimmie261 schreef:
hier 8 honden in bed :j :+:

Wat voor mega mega kingsize bed heb jij dan wel niet! :wow:

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:59

Hier 1 kleine hond in bed en 1 van de katten sliep ook vaak bij ons. Zij is helaas een paar weken geleden overleden na een aanrijding. Ik wou nooit de hond in bed, maar sinds ik met mijn (inmiddels) man samenwoon, heeft de hond zijn plekje verworven. Manlief kon hem niet weerstaan en nu gaat hij als voetenwarmer door het leven (de hond he, niet mn man).

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:02

Mijn chihuahua mocht ook op bed, omdat ik het zelf altijd stiekem wel gezellig vond. Tot hij een keer op bed had geplast, sindsdien slaapt hij maar weer in z'n mandje :')

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:04

Guilty!

Mijn twee katten slapen vaak bij me. Deur is open dus als ze zin hebben kunnen ze aan komen lopen of hun eigen gang gaan. Ben veel van huis en slapen met de baas is dan toch beetje quality time voor ze :)

Nu sinds kort een mini pinscher die ook lekker mee naar bed gaat :D

Gelukkig vind mijn vriend het geen probleem en scheelt dat t geen beesten zijn van over de 5 kilo :)

En vies, ach ja. Beddengoed regelmatig in de was en dan is er niets aan de hand. Ik word er iig niet ziek van of iets dergelijks. En met beesten in huis is het sowieso al 'viezer', of ze nou wel of niet in bed mogen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:06

Mijn vriend heeft twee katten, en ik heb juist een hekel aan katten
Moet ze niet op mijn (nieuwe) bankstel en al helemaal niet in bed. Vind dat niet bepaald fris een huisdier in bed.
Gelukkig durven ze niet als ik thuis ben en als we weg zijn gaat de deur gewoon dicht. Vriendlief heeft er wel begrip voor
ellendelingen ^)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:09

Wij zeiden ook. Het hondje gaat niet mee naar boven.

Totdat mijn man in ploegen ging werken en ik alleen slapen echt niets vind.

Grappige dat mijn man het hondje nu ook meeneemt als ik nacht heb en hij vroege dienst.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:10

Rosie schreef:
Edit: honden in bed vind ik wel echt uitermate smerig :o ze stinken en ze zijn niet schoon (in ieder geval niet zoals katten) op zichzelf.. ieh.

Dit hangt er echt vanaf wat voor hond je hebt hoor! Sommigen zijn echt niet schoon op zichzelf, of zijn langharig ofzo. Dan vind ik het al een ander verhaal. De mijne is schoon op zichzelf, klein, kortharig en gaat regelmatig in bad.. Dan is t echt prima <3

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:15

Mijn kat mag op de bovenverdieping komen overdag, mijn kamer mag hij alleen liggen als ik ook thuis ben (doordeweeks woon ik op kamers, dus dan is mijn kamer verboden toegang voor hem). Hij ligt altijd op een sprei (die ik speciaal voor hemop bed leg) op mijn bed. Hoofdkussen is absoluut verboden terrein, onder de dekens is ook verboden terrein. 'S nachts slaapt ie gewoon beneden, dus hij mag alleen overdag in mijn kamer komen en dan ook alleen in het weekend :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:25

Mijn uitzicht nu. Maar op dit moment is hij heel lief qua bed verdeling. Meestal pikt hij mijn bed in. Hij weet dat ik me wel om hem heen wurm omdat ik hem zo gezellig vind. Mijn vriendin werkt hem meestal van haar helft af als hij in de weg ligt en dat vindt zij bijna altijd dus hij slaapt vrijwel altijd op mijn helft. Alleen de ene keer blijft er dan meer plek voor mij over dan de andere keer hihi.

Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:49

Ik woon doordeweeks op kamers dus ik zie m'n kat alleen in het weekend. En dan is het eigenlijk een kwestie van zoveel mogelijk knuffels inhalen en slaapt ie lekker bij me <3 En als ik er dan doordeweeks niet ben ligt ie het liefst ook op m'n bed.
Op kamers heb ik m'n cavia's en één van ze mag ook op m'n bed. Maar niet te lang want dan gaat ie pissen :+