Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

billionache schreef:ik vind katten ook veel frisser dan honden. Katten ruik je niet, vind ik. Honden wel

Katten op bed vind ik niet vies, haren wel vervelend maar gelukkig weinig last van. Ze komen ook niet buiten dus dat scheelt weer qua vuil/zand enz.

ze stinken en ze zijn niet schoon (in ieder geval niet zoals katten) op zichzelf.. ieh.
^^ 
Onze hond kan zelf ook deuren openen.. en die staat dan snachts sneu te doen voor het traphekje.. want die gaat dan niet op bed liggen maar voor de (gesloten!) slaapkamerdeur van ons zoontje
zo ontzettend lief...
jilleroo schreef:Mijn honden slapen op de slaapkamer. En dat moet zelfs. Aedan is mijn officiële hulphond, Bella mijn onofficiele. Bella slaapt onder de dekens tegen mij aan, zonder kan ik niet in slaap raken van de onrust en angst. Aedan vind het bed te warm, als ik in slaap val gaat hij op de grond naast mijn bed liggen. Als ik een nachtmerrie krijg en/of een paniekaanval (ptss) maken zij mij wakker (bella doet dat van nature, (Aedan leert dit nu van haar). Voor mij dus geen twijfel mogelijk, mijn honden slapen bij mij. Als ze er niet zijn slaap ik gewoon niet, of verschrikkelijk slecht.

Rosie schreef:Edit: honden in bed vind ik wel echt uitermate smerigze stinken en ze zijn niet schoon (in ieder geval niet zoals katten) op zichzelf.. ieh.
En als ik er dan doordeweeks niet ben ligt ie het liefst ook op m'n bed.