Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Balou_k schreef:Ik zie erg veel mooie katten voorbij komen, ik probeer tevens in april naar een katten 'show' te gaan waar katten worden opgesteld etc.
Een Noorse Boskat is dan wellicht niks voor mij, omdat ik toch hele dagen aan het werk ben. Ik zou het niet eerlijk voor een dier vinden als zij dit niks vinden. Ik zoek dus wel echt een raskat die ook alleen kan zijn met nog een andere kat als ik aan het werk ben.
Amaris schreef:Nachtlampje schreef:[/url] ]
Wat grappig dat jij dezelfde combi hebt als ik!
Mijn RB is echter totaal anders. Bangig, springt al een meter weg als ik de post ineens doorscheur, onzeker, wilt GRAAG naar buiten want kan binnen haar ei niet kwijt, is absoluut niet speels, altijd 'ernstig' en je doet haar geen groter plezier dan optillen en met haar rondlopen. Dat laatste doe ik te weinig omdat ik erg weinig met haar heb. Ik vind haar niet zo leukslecht omdat zo te zeggen eigenlijk....
De BK heeft echter wel bijna hetzelfde verhaal. Niet zo handig inderdaad, soms springt ze verkeerd op de bank en komt maar tot de helftOppakken moet ze niks van hebben, ze wilt haar eigen plan trekken en vastgehouden worden komt daar niet in voor, maar als ze in haar kistje ligt piept ze net zo lang tot je een buikjesaai bent komen geven (met als gevolg dat ik soms wel 4 of 5x moet opstaan) speels is ze nog steeds heel erg, erg leuk om te zien! En aaien kan in haar optiek ALTIJD, OVERAL en ZOVEEL MOGELIJK
Wendy_Komen schreef:Cornish rex!!! Meest geweldig katten ras! Knuffel konten maar ook leven in huis! En je doet een kat geen groter plezier dan er 2 te nemen. Helemaal als je fulltime werkt.

https://www.google.nl/search?q=maine+co ... CAYQ_AUoAQ
heel erg lief en leuk!
:
Diane65 schreef:Leuk dat je de poster van de NVVK voor 12 april plaatst Gaby12. Ik heb TS aangeraden om daar eens rond te kijken, is veel praktischer dan om eerst allerlei catteries langs te gaan. Ik ben er met 2 van mijn Russen en ook komen de eigenaren van 2 kittens die ik heb gefokt. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan op de show, heb TS al aangegeven dat de katten dan ook vaak anders zijn dan thuis.
ik ben er met mijn 3 Noren dames.

https://www.facebook.com/lunaetgabor

vinden!
)!!!
)! Wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen maar het kan...
. Mams was er helemaal weg van en ja, het is de gemakkelijkste kat waar ik ooit bij heb gewoond maar voor mij was ie het niet
. Te lappenpopachtig; je pakte hem op en hij hing letterlijk; kortom; vol van vertrouwen en gemakkelijk!
!
!