Furrow schreef:purny schreef:Ik weet zeker dat als de dierenarts kosten niet zo hoog waren in het weekend en in de avond je niet zulke gevallen zouden hebben. Maar dat is een andere discussie
Uiteindelijk weet je dat als je een dier neemt, en is dat de verantwoordelijkheid dat je op je neemt.
je kunt Ts niet verantwoordelijk houden voor de keuze die haar ouders maken..
je hebt niet heel veel te vertellen als je ouders op zondagavond Nee zeggen tegen naar de DA gaan of de DA te laten komen.. Zoals ze al aangaf, op de fiets ernaar toe zou eigenlijk net zo dieronvriendelijk zijn geweest.. En wat voor herrie heb je dan als tiener als pa en ma de rekening krijgen nadat ze nee hebben verkocht.. dan kun je als bokker makkelijk praten, het is dan immers niet onze sores, maar hebben gewoon een tiener gepusht in een familievete omdat wij dan vinden dat ts zoiets moet doen..
ik vind dat TS zeer volwassen heeft gehandeld, vooral omdat ze die verantwoordelijkheid niet op zich kan nemen omdat ze nog thuis woont.

TS is net haar konijn verloren, en jullie gaan hier allemaal lopen rellen om je gelijk te halen, of je nou voor of tegen bent. En dan hebben jullie zogenaamd het beste met TS voor. Hou toch op zeg... en dat noemt zich volwassen.
Geef het wat tijd, en neem even rust. Als je je daar goed bij voelt kan je altijd een kaarsje voor hem branden, ik herinner me dat dat mij wel een beetje goed deed.
) Röntgenfoto van zijn buik gemaakt, pijnstillers etc. De twee volgende keren hetzelfde verhaal. Nu als ie buikpijn heeft is het vaak een kwestie van een paar uurtjes hem met rust laten en dan ineens schiet hem te binnen dat ie honger heeft en gaat ie vrolijk eten.