Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Prima hoor quartel, waar jij je goed bij voelt![]()
Tot nu toe ben jij nog steeds degene die zich laat kennen. Verder heb ik al gezegd er niet op in te gaan
Cayenne schreef:Dan is het toch prima? Jij voelde je aangesproken, maar ik heb je nergens genoemd.
Dat je dan om je heen gaat hakken is jammer, maar ik heb verder geen probleem met je. Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt![]()
Verder vind ik het idd ook klaar hoor
Cayenne schreef:Heeft ze een ring om? Daar kun je ook het een en ander aan afleiden![]()
Maar vaak gaat het wel goed hoor. In tegenstelling tot grasparkieten die erg territoriaal kunnen zijn![]()
In welke regio woon je? Misschien dat ik wat fijne kwekers weet die bij jou in de buurt zitten?
quartel schreef:Cayenne schreef:Dan is het toch prima? Jij voelde je aangesproken, maar ik heb je nergens genoemd.
Dat je dan om je heen gaat hakken is jammer, maar ik heb verder geen probleem met je. Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt![]()
Verder vind ik het idd ook klaar hoor
Je kan onschuldig doen maar als ik de pb`s tussen ons hier zou plaatsen dan zou alles gewoon heel duidelijk zijn.
Maar dat zou zo een lage actie zijn dat ik me daar nu nog niet geroepen toe voel.
Steeds steekjes blijven geven is not funny Cayenne........fijn dat dat nu klaar kan zijn....daar reken ik dan ook echt op.
bridgetF schreef:Cayenne schreef:Heeft ze een ring om? Daar kun je ook het een en ander aan afleiden![]()
Maar vaak gaat het wel goed hoor. In tegenstelling tot grasparkieten die erg territoriaal kunnen zijn![]()
In welke regio woon je? Misschien dat ik wat fijne kwekers weet die bij jou in de buurt zitten?
Ze heeft geen ring om
Ik woon in de buurt van Ede-Wageningen-Renkum ed