Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat. Afgelopen weekend klonk in elk geval niet heel hoopvol.
Ik hoop toch echt dat ze een beetje opgeknapt is.
De tip om te onderzoeken waarom er geen maaglediging kan plaatsvinden vind ik toch wel een erg goede. Voor het zelfde geldt heeft ze iets gegeten wat nu de boel verstopt. Ik weet dat het eten van vreemde voorwerpen meer een honden kwaal is, toch heb ik een kater die anderhalve meter touw opgegeten heeft. Dat was binnen 5 minuten verdwenen. Het kan dus wel, ondanks dat ik heb moeten banketstaaf als brugman om de dierenartsen er van te overtuigen dat het echt zo was want ze hadden het nog nooit meegemaakt.
Is er een echo van de buik gemaakt? Of een gastropie? Ik zou dat nog willen proberen. Mits het voor de poes zelf nog haalbaar is.
[***] schreef:Fijn dat er nog een sprankje van je lieve kat terug te zien is en dat het drinken goed gaat.
Dat is in ieder geval een begin.
Natuurlijk blijven we hard voor je duimen en wens ik je veel sterkte, vandaag was er toch ook weer overleg met dierenartsen?
En Hannanas, ik denk dat je een afweging moet maken voor wat goed is voor de kat.
Je zegt dat opname wellicht beter is, omdat alles via infuus gaat. Dit zou inderdaad beter kunnen zijn, maar dit hoeft absoluut niet. Mijn kater is ook eens opgenomen geweest, aan infuus, maar die kwijnde daar helemaal weg. Toen ik hem naar huis haalde werd hij zeker niet direct beter (moest blijven dwangvoeren en medicatie geven), maar hij was wel in zijn vertrouwde omgeving en dat kon je wel duidelijk merken