Iemand al een Woefbox geprobeerd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Re: Iemand al een Woefbox geprobeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:51

Ja zeker, mijn moeder vond het erg leuk en gaat waarschijnlijk eens in de 3 maanden bestellen dacht ik.
Honden vonden het erg lekker, helaas kon ik de dierendagbox niet meer bestellen, maar de kippennekjes uit de gewone boks waren onobertrekkelijk :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 14:30

Fijn dat de verrassing geslaagd was! :D
Wat ik heel slecht vond van de dierendagbox was dat er zo'n gerookt varkensbot in zat. Nu voer ik sowieso al geen varken, maar zeker geen verhit bot met alle risico op splintering. Vond het erg jammer dat dat erin zat. Verder was ie wel leuk :j Maar de gewone box met de kippennekken was ook leuk, die lust mijn hondje ook erg graag ja :D

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 15:30

oow zou ik een keer een snuffel box voor jullie mogen maken?

dan mag wel een pb

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 21:11

Even een rotschop in dit topic. Ik heb een aantal maanden beide boxen besteld en daarna mijn Snuffelbox omgezet naar een kwartaalabo en een tijd geen woefbox meer besteld omdat ik omkwam in de hondensnacks hahaha. Snuffelbox is echter een tijdje terug een stuk duurder geworden wat voor mij reden was om mijn abonnement helemaal stop te zetten.
Heb sindsdien nog wel weer een Woefbox besteld, gewoon omdat deze veel betaalbaarder zijn.

Met het oog op dierendag is het hier weer feest. De Woefbox is al binnen, de Snuffelbox verwacht ik morgen of maandag en helemaal nieuw voor mij is de Dierendagbox van Eko4Petz. Ben erg benieuwd naar die laatste want de producten die zij aanbieden qua eten en snacks passen wel heel erg bij wat ik graag voer.

En nee, het valt dit baasje helemaal niet mee om al deze dozen netjes dicht te laten tot dinsdag :+

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:48

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 18:54

Afbeelding

Alledrie de boxen waren leuk. Woefbox best veel producten voor de lage prijs.

Maar meest enthousiast zijn zowel hond als ik over de box van Eko4petz die hierboven op de foto staat :) Hij vindt het Kong speeltje geweldig :D

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:22

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 20:52

Liannevh schreef:
Er is weer een nieuwe box, de godbox. Http://godbox.dog/ :)

Hey, wat leuk dat je dit laat weten! Ik ben meteen gaan kijken en van de voermerken die zij als hun partners beschouwen werd ik wel heel erg blij. Echter van de voorbeelden op hun site en op Facebook werd ik niet zo blij. Ik zie Alpha Spirit varkensbot. Ik voer geen varken en zeker geen bot wat kan splinteren (wat zo is met deze botten). De speeltjes vind ik ook niet zo heel aantrekkelijk. Dat in combinatie met een fikse prijs (32,50 voor een box met minimaal 5 items) zorgt ervoor dat ik nog even niet ga bestellen :)
Wat ik wel mooi vind is dat ze bereid zijn de box te personaliseren. Je kan een voorkeur qua type speeltjes opgeven. Een voorkeur qua snacks en eventuele allergieën.

Ik vind de naam overigens echt héél wonderlijk gekozen. Ik ben niet gelovig, maar vind de naam eigenlijk gewoon ongepast.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:48

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 10:49

[quote="Alwiene"]Afbeelding

Alledrie de boxen waren leuk. Woefbox best veel producten voor de lage prijs.

Maar meest enthousiast zijn zowel hond als ik over de box van Eko4petz die hierboven op de foto staat :) Hij vindt het Kong speeltje geweldig :D[/quote
en wat kost deze?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 18:16

Die van Eko4petz was 25 euro inclusief verzenden :)

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:53

Iemand nog de kerst box besteld? :)) wij die van de snuffelbox, hij staat al klaar. Maar hondlief moet tot zaterdag wachten :')

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:26

Wij wachten met smart op de Woefbox :))
Nooit van EKO4pets gehoord maar die ga ik zeker onthouden! Als ik die er nog bij bestel mag ik denk zelf niet eten met kerst van mijn vriend :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:50

Ik heb weleens de kerst/welkomstpakketten van https://www.alsa-nature.nl/ besteld, kosten iets van €10,- per stuk.
Maar als je ze mailt kunnen ze ook een pakket samenstellen voor je naar jouw wensen met een eigen gekozen budget, zo heb ik vorig jaar een pakket gehad voor de katten met een (honden)knuffel, brokjes, blikken en zakjes.
Had ze gemaild omdat ze geen pakket hadden voor katten en ik mijn toenmalige kater graag wilde verwennen wetende dat hij er niet lang meer zou zijn, helaas is hij 9 dagen voor kerst overleden dus hij heeft niks aan dat pakket gehad.
En ik doe jaarlijks mee aan Secret Santa op een forum waarbij de pakketten voor de huisdieren zijn, dus elk jaar komt er een pakket met onbekende inhoud welke op kerstavond geopend mag worden.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 18:20

Oh die zien er ook leuk uit lor1, volgend jaar maar eens proberen!
En wat leuk zeg! Een secret santa voor de huisdieren, heb je jouw pakket al binnen?

Ja Madelon, m'n vriend schrok ook even van de prijs van 40 euro :') maar goed, het is maar een x kerst :+ en hij is altijd zo vreselijk blij met z'n nieuwe speeltjes en snoepjes. Dus het is ook wel heel leuk om hem iets te geven!

Afbeelding

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 18:30

Ja € 35 zag ik maar die is al uitverkocht. En anders hert & rendier voor € 37,50. Ik moet me echt inhouden :=
Maar ze hebben op die site ook leuke hersenspelletjes. Ik denk dat ik daar nog wat van koop want de 3 die ik nu heb kent hondlief uit zijn hoofd. Tijd voor afwisseling O:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 19:00

Hihihi wat leuk dat er weer in leven in dit topic zit!

Hier staat de Snuffel kerstbox al klaar en de Woefbox verwacht ik morgen. Verder heb ik me héél erg ingehouden en geen Eko4petz box meer besteld. Vond het alles bij elkaar ook wel erg prijzig worden. Als die van Eko4petz weer 25 was geweest was ik denk ik gezwicht maar vind het nu gewoon teveel geld.

Boxen gaan hier op kerstavond pas open! :) (En doe angstvallig mijn best om voor die tijd geen inhoud te zien overal, dus svp hier ook geen inhoudsfoto's posten voor de kerst, DANK!)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:04

Nachocheese schreef:
Oh die zien er ook leuk uit lor1, volgend jaar maar eens proberen!
En wat leuk zeg! Een secret santa voor de huisdieren, heb je jouw pakket al binnen?

Ik heb mijn SecretSantapakket al binnen ja, maar die mag pas op kerstavond open dus nog even wachten. :)
Secret Santa is hier inmiddels een traditie, ik geloof dat dit de 4e of 5e keer is dat ik meedoe, waarvan 1x via een ander forum.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:13

Oh wat leuk :)) laten jullie de inhoud zien? Na kerstavond :D Deze gaat dan ook pas open.

Ben wel benieuwd naar het verschil tussen de woefbox(39 euro) en snuffelbox(22 euro als ik het goed zag).

En madelonsunny is wel een leuk kerstcadeau, zon hersenkraker!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:24

Weet iemand of er nog ergens een kerstbox te bestellen is? Of is alles al uitverkocht?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 19:27

Jannickee schreef:
Weet iemand of er nog ergens een kerstbox te bestellen is? Of is alles al uitverkocht?

Zo te zien kun je de Snuffelbox nog bestellen. En Eko4petz heeft de vegetarische kerstbox nog(zou mijn keuze niet zijn, maar oke :) )

Woefbox en normale boxen Eko4petz zijn idd uitverkocht.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:35

Ik kon de snuffel kerstbox eerst niet vinden, maar gevonden en besteld! De vegabox sprak mij ook niet zo aan

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 19:41

Jannickee schreef:
Ik kon de snuffel kerstbox eerst niet vinden, maar gevonden en besteld! De vegabox sprak mij ook niet zo aan

Ik zie in mijn mail nu staan dat als je voor 21 december 0.00 uur besteld dat hij op tijd binnen zou moeten komen. Dus denk dat het goed gaat komen!
Voordeel van Snuffelbox vind ik dat je allergieën aan kan geven en dat de box sowieso graanvrij is :)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:52

Als ze straks zijn uitgepakt, laten jullie dan even foto's zien?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:19

Hij is binnen! Dyson is zwaar beledigd dat hij hem nog niet mag uitpakken :(:)
Ik geloof dat ik de Woefbox weg moet leggen als er niemand thuis is :+

Afbeelding

Ik denk dat hij hem 1e kerstdag mag uitpakken. Ik zal dan wel een foto posten. Tenzij iemand hem later opent en de inhoud nog niet wil zien :)