Ik lees al de hele avond mee maar wil toch even reageren. .
Meis! Wat ben je goed bezig! Ik vind het super om te lezen hoeveel jij om je beestje geeft, zat mensen die t niet doen. Je handeld juist, en ondanks dat het niet loopt zoals jij hoopt (naar de da gaan) probeer jij zo goed als je kan je beestje te helpen! Super!
Verder, hij ligt nu al even te slapen.. ik zou hem nu nog even wakker maken en wat proberen te laten drinken (suikerwater) maar ook te laten eten. Ik weet niet veel van hamsters, maar mogen ze komkommer?
Zoja geef hem wat kleine stukjes kokommer en doe er een heeeeeel klein snufje zout in, dat is goed voor hem en zorgt ervoor dat hij ook wil drinken (zorg in dit geval dat er ook gewoon "naturel" water beschikbaar is en niet alleen suikerwater) zit veel vocht in. Als ze geen komkommer mogen, probeer dan iets anders waar je wat zout op kan doen, wat ook vochtig is.
En ik zou hem over een uur of 3 nog een keertje wakker maken. Ik weet niet hoe laat je wekker gaat morgen? Stel rond 8uur, dan zou ik hem vannacht om 4u nog wakker maken ipv om 3uur. En dan weer even drinken proberen te geven en wat te eten.
Ik hoop dat je hier war aan hebt

Succes vannacht en ik hoop zo dat hij het haalt!