Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Ik dacht zelf aan kanker door de stank en uitstulpsels welke steeds groter worden..
Beginnende oorontsteking is het al een tijdje niet meer helaas..
bigone schreef:Shanna schreef:Ik dacht zelf aan kanker door de stank en uitstulpsels welke steeds groter worden..
Wat wil je nu horen, het stinkt dus er zit een ontsteking. Helaas al langere tijd en dus is actie vereist.
Ga je morgen nu naar de dierenarts of laat je de hond nog een week pijn lijden? Als je dat laatste doet dan geef het adres maar door want dan bel ik 144, misschien hard maar dit kan echt niet en ik hoop tot je door te dringen.
Shanna schreef:Ik dacht zelf aan kanker door de stank en uitstulpsels welke steeds groter worden..

paleoceen schreef:Ik schrik van het feit dat hier geen sprake is van een meisje van 14 maar van 24 die haar verantwoordelijk niet neemt. Kan bijna ook niet anders met ouders die dus op vakantie gaan terwijl hun hond zo er aan toe is. En dat een vakantie al geboekt was mag geen excuus zijn.
TS..... Doorbreek dit patroon en ga er mee naar de dierenarts. Niet pas morgen of overmorgen een afspraak maken maar GAAN. Liefst gisteren al.
Shanna schreef:Ik heb net de eerste reactie van een dierenarts via de mail binnen, ik wacht morgen nog even de andere mails af en ga morgen of donderdag ook een afspraak voor consult maken (of langs het inloopspreekuur) afhankelijk van welke dierenarts mij na de mail het beste bevalt (ik zelf sta bij 3 dierenartsen in het systeem omdat ze toch per dier/ behandeling/ kosten/ ervaring met de symptomen verschillen).
Dreigen met 144 vind ik een beetje nutteloos, ga ik verder ook niet op reageren.
Het is niet mijn hond, en nu ik de zorg voor de hond heb onderneem ik ook actie zoals jullie merken. Dat ik de actie op mijn manier onderneem (eerst informatie inwinnen en dan de rest van de stappen) wilt niet zeggen dat het een slechte manier is. Er zijn meerdere wegen naar (rome) de dierenarts, en ik heb niet alles voor het zeggen (zo is de rekening en behandeling van de oren niet mijn zorg).
Bij mn eigen dieren wacht ik ook niet af, ik zelf had het nooit zo ver laten komen (de eerste keer naar de dierenarts voor het filmpje heb ik ook geregeld). Ik heb een kat met een allergie en we zijn al meerdere malen naar de dierenarts geweest omdat ze een (bleek gelukkig onschuldige) dikke lip had of vlekjes kreeg.