Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Wat ik me afvraag, op het moment dat je je ram daar bracht voor castratie, heb je toch een rekening betaald? Wat stond er op die rekening dan? Heb je er dan wel voor betaald? Ik zou persoonlijk de konijnen bij hem brengen als ze oud genoeg zijn. Dan moet hij ze maar een nieuw thuis geven.
StalNollie schreef:Sunny wat heeft de da fout gedaan dan. Ik vind beide partijen laks geweest.
sunny_l0ve schreef:StalNollie schreef:Sunny wat heeft de da fout gedaan dan. Ik vind beide partijen laks geweest.
Als je goed leest heeft de dierenarts het nagelaten om even te vertellen dat het rammetje niet gecastreerd is. Logisch dat TS er vanuit gaat dat ze veilig bij elkaar kunnen. Dus in hoeverre is TS dan laks? Snap jouw reactie niet helemaal tenzij je het topic niet goed hebt gelezen.
@ TS: ik zou kijken hoe mams tegen jou doet. Zolang zij je goed accepteert zou ik je handen even goed met urine van haar inwrijven en even snel een nestcontrole doen. Dan weet je in ieder geval of ze mooie volle buikjes hebben en gevoed worden. Trouwens ook een hele goede van dat gevlochten stro, dat is echt een mooie manier om te checken.
Succes met de kleintjes, hopelijk doet mams het goed en worden deze kleintjes groot en sterk