Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch *Update pag. 5*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 12:30

Kaus schreef:
Wat heftig dit.
Ik neem eigenlijk nooit de moeite om zulke flyers te lezen wanneer er een kat vermist is in de buurt, maar nu ik het achterliggende verdriet lees ga ik dat wel doen!

Succes met zoeken!

Ik denk ook dat er veel zijn die het bericht niet eens lezen.
nou zijn mijn letters best groot en al draai je het zie je toch de foto. En ik verwacht dat die wel blijft hangen.

Moet ook zeggen dat ik het eerste scheldkanon al gehad heb.
Dat vrouwtje begon me voor alles uit te maken. onder andere dat ik mijn beestjes mishandelde... want je laat je kat niet buiten arme poes bla bla bla....

Mijn andere poes komt nog steeds buiten en als ik ze toch zo mishandelde zou ze me niet iedere keer weer een muis kado brengen en weer mauwend voor t raam staan.

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:39

en kijk verder dan Uden. Niet iedereen is gek op katten maar doet ze niet direct iets.
Wat wel gebeurt is dat ze de kat kilometers verder op loslaten in de hoop dat ze niet meer terug komen.

Brievenbus

Re: Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:46

Wat een verdriet. Ik ken het gevoel als je 'kleine grote liefde' savonds niet binnen is gekomen.. Bij ons is het goed afgelopen! Ik hoop heel erg dat je haar gauw vind! :(:)

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:55

Dat iemand die zijn katten buiten laat lopen zijn dieren mishandeld vind ik wat bot.......echter áls ze buiten lopen dan neem je dit soort risico's.

Mijn zus heeft onlangs ook hete tranen gehuild, toen bleek dat haar vermiste kat dus verdronken was in het kanaal.
Gelukkig was ze gechipt en stond er een rubriek in de krant waardoor ze meende haar te herkennen en contact met de dierenambu heeft opgenomen.....en ja.......ze was het en ligt nu begraven in de tuin.

Ik hou mijn katten binnen, maar heb wél mijn hele huis voor ze aangepast, compleet met een veilige kattentuin.
Én ik heb katten die stuk voor stuk een zwerversverleden hebben, sommige zelfs zo extreem dat ze volgens de dierenbescherming onmogelijk als huiskat waren te houden, en dan wórdt je wel eens boos op de vorige eigenaren!!!! als je ziet wat voor een ellende ze hebben moeten doorstaan, aan wonden, ziektes en blijvende beperkingen.
Misschien tóch iets om over na te denken.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 13:11

Ik heb je foto en nummer even opgeslagen! Vanavond heerlijk Chinezen in Uden! Wie weet, dan heb ik in elk geval je gegevens direct bij de hand haha

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 20:11

normaal waren ze ook altijd binnen tot ze ooit een keer ontsnapte en netjes terug kwam.
heb ook informatie ingewonnen over een "kattentuin" alleen ben ik nog aan het nadenken hoe ik het zo kan maken dat het in een ander huis ook te gebruiken is. Heb namelijk nog 2 poezen binnen bosdoll en ragdoll die dus absoluut niet naar buiten gaan zonder een ren.

Voor Moos en Nala was het voort een ander verhaal. Ze kwamen ook niet elke dat buiten maar deden hun rondje en kwamen weer terug. moos met een frisse neus en nala met een verse muis of vogeltje of wat dan ook en bleven vervolgens de rest van de dag binnen slapen.

Snap ook zeker het risico wel en zou het heel erg vinden als ze overleden is maar hoe dan ook zou ik haar terug willen (dood of levend) meer om het al dan niet af te sluiten

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 20:11

loez schreef:
Ik heb je foto en nummer even opgeslagen! Vanavond heerlijk Chinezen in Uden! Wie weet, dan heb ik in elk geval je gegevens direct bij de hand haha

bij paradijs??

Smakelijk x Y)(^)

DxFellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:13

Bij ons in de buurt waren ze ook eens een poes kwijt, na een week was ze nog niet thuis gekomen.
Wat ze hadden gedaan was 's nachts gaan zoeken, en ze hadden haar toen dus gevonden.
Misschien heb je hier wat aan, in ieder geval heel veel sterkte :(

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:49

Tamara_089 schreef:
loez schreef:

bij paradijs??

Smakelijk x Y)(^)

Ja! Fantastische zaak!! Komen we eens in de zoveel tijd! Heeeerlijk

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 22:15

Pff vreselijk TS, ik weet hoe je je voelt.. Onze oude poes was ook weg, vier weken wel te verstaan. Levend terug gevonden (erg verzwakt en direct in laten slapen) maar wel terug gevonden!
Ik hoop dat je haar snel weer vind! Wij hebben ook overal folders gehangen en inde brievenbus gestopt. Ze is uiteindelijk bij ons thuis gekomen door het kokertje aan haar halsbandje met het adres er in..

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 22:29

Heel veel sterkte! ik leef met je mee, en weet precies hoe je je voelt. Mijn kat in totaal bijna 8 maanden vermist geweest. gelukkig is
hij gezond teruggevonden (op wat vlooien en een verkoudheid na). bijna 20 km van huis. blijf hoop houden! het zijn goede overlevers.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 18:34

Vandaag ff een gruwelijke baaldag heb echt nergens zin in. Heb me toch maar van de bank gehezen en ff weer ronde buiten gemaakt. Helaas niks gevonden of gezien.
gisteren voor de andere poezen incl degene die binnen moeten blijven halsbanden gekocht om een kokertje aan te hangen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:39

wat vreselijk die onwetendheid zeg.. als onze poes niet voor het raam staat zodra ik thuis kom na werk schiet ik al in de stress. Wat lijkt het me vreselijk als je beestje al zo'n tijd weg is.

Geef de hoop niet op hoor, wij zijn vroeger eens een kat 2 weken kwijt geweest, die kwam ineens weer aangelopen sterk vermagerd, maar verder gezond. Had waarschijnlijk ergens opgesloten gezeten.
Sterkte!!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:43

Die van ons had het ook 4 weken gered buiten (ze was gewond geraakt en hierdoor de weg kwijt geraakt waarschijnlijk) maat verzwakt heeft ze het 4 weken gered buiten! Dus idd niet opgeven! Blijven zoeken en roepen!

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:38

Tamara_089 schreef:
Vandaag ff een gruwelijke baaldag heb echt nergens zin in. Heb me toch maar van de bank gehezen en ff weer ronde buiten gemaakt. Helaas niks gevonden of gezien.
gisteren voor de andere poezen incl degene die binnen moeten blijven halsbanden gekocht om een kokertje aan te hangen.

Is het niet een idee om die te chippen? Voor het geval dat....

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:46

Ik hoop voor je dat ze snel terug komt

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 21:00

Jennyxx schreef:
Tamara_089 schreef:

Is het niet een idee om die te chippen? Voor het geval dat....

ze worden binnenkort ook gechipt

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 18:20

Pfff heb ondertussen een hoge irritatiegrens bereikt.

Krijg van mensen tips dat Moos gezien is rondom ons huis. Toe straks kreeg ik een berichtje van de buurvrouw dat ze moos dacht gezien te hebben 2 straten verder (leek op moos)

paar dagen geleden van een vrouwtje die dacht moos gezien te hebben 3 straten verder de andere kant op.

dan denk ik dus als het moos is waarom komt die TR*T dan niet gewoon thuis.... Ze is dan dus in de buurt rondom huis.... 2 min lopen......

en iedere keer als ik langsga is er geen kat te bekennen... begin me ondertussen af te vragen waarom ze dan niet thuis komt als ze dan toch zo dichtbij is 8)7 -:(-

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:26

Ts ik heb alleen jouw reacties gelezen dus weet niet of deze tip gegeven is.

Kun je een schuur open zetten, met daarin een deken wat ruikt naar Moos, jou of je andere kat en een blikje met voer.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 18:29

tita schreef:
Ts ik heb alleen jouw reacties gelezen dus weet niet of deze tip gegeven is.

Kun je een schuur open zetten, met daarin een deken wat ruikt naar Moos, jou of je andere kat en een blikje met voer.

de schuur staat altijd open. Daar zat moos vaak als het slecht weer was en ik niet thuis was. liggen namelijk een berg paardendekens de erg lekker liggen :+

bakje voer staat ook al buiten en loop iedere dag een ronde met mn kleinste hondje en roep moos van begin tot eindpunt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:54

Wat frustrerend, maar tegelijkertijd ook hoopgevend!
Ze is in elk geval in de buurt!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:54

Bah wat frustrerend zeg, dat anderen haar wel zien maar jij niet. :(:)
Laten we hopen dat het Moos inderdaad is en dat ze snel weer veilig thuiskomt.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:01

Kunnen anderen haar dan niet proberen te pakken?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:06

Lees al een tijdje stil mee..
Verdomme TS, vind t zo kl*te voor je..
Ik ken die onzekerheid.. De duimen draaien hier iig!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:14

Ik hoop bij elk mailtje dat ik krijg dat ik een reactie van jou (TS) kan lezen met daarin verlossende woorden! Pfff