Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalNollie schreef:Ik vraag me ook af wat de meerwaarde is om je hond mee te nemen alsof ze daarop zitten te wachten
Shiloh schreef:StalNollie schreef:Ik vraag me ook af wat de meerwaarde is om je hond mee te nemen alsof ze daarop zitten te wachten
Wat bij die vriendin bijvoorbeeld vaak het geval is, is dat ze van huis uit lekker gaan wandelen en de hond mee gaat, ze dan richting het centrum en dan daar een hapje eten en dan weer lekker terug lopen. Op die manier wordt de wandeling dus met eten gecombineerd en hebben ze met zijn allen een super leuk uitje.
j1988 schreef:Ik vind het vies. Zie het idd wel vaker. Zou het niet erg vinden als er dezelfde regels zouden gelden als bij een supermarkt.
LadyMadonna schreef:Wat is hierin het verschil tussen een hulp hond of een gewone hond? Buiten dat mensen er afhankelijk van kunnen zijn is de ene niet schoner of vuiler dan de ander, verharen ze niet meer of minder en zijn ze niet makkelijker dan een andere goed opgevoede hond
LadyMadonna schreef:Vind jij.....
Waarom stellen mensen hun mening toch altijd als feit?

Gillbo schreef:Dat is het vermenselijke van een hond dat die dat leuk zou vinden.Het is echt niet zo dat die hond denkt: goh leuk we gaan naar een restaurant.