Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
elizexbeau schreef:Mooi geworden hoor Daphneeeej!
Wat voor bak is het?
Daphneeeej schreef:elizexbeau schreef:Mooi geworden hoor Daphneeeej!
Wat voor bak is het?
Het is een 180 liter bak met zoetwater. We gaan er vissen en garnaaltjes in doen die afkomstig zijn vanut het azië continent.(vorheen hadden we altijd amerikaans, maanvissen, cardinaal tetras ed.) Is nog even uitpluizen welke bij elkaar kunnen en welke met garnaaltjes kunnen.
Zojuist hebben we ook nog mosbollen er in geplaatst voor de garnaaltjes.
xJitskee schreef:Ooh wat een leuk topic, ik ga mee lezen!
Momenteel heb ik een vrij simpele bak, maar zodra de kamer vernieuwd is wil ik mijn aquariumpje ook eens opnieuw in gaan richten. Heb al hele mooie bakken gezien!
noaenkelly schreef:Wat een leuk topic!
[ Afbeelding ]
Dit is ons aquarium nu. Het is een 80 cm bak. We hebben tot nu toe alle soorten alg en prut wel gehad. We hebben niet erg veel geluk met de bak maar we zetten door! En het resultaat zie je! Het lijkt namelijk nu eindelijk de goede kant op te gaan. Ik zit alleen nog erg te prutsen met de indeling. En ook blijft ons aquarium erg vies, zelfs na het schoonmaken. Ik weet niet of dit offtopic is?! Zo ja, sorry. Maar weet iemand wat te doen?
Desty schreef:Mijn vader is er heen geweest en heeft enorm genoten. Hebben er een dikke middag rond gelopen en de boven verdieping niet eens gezien!
kimz_angel schreef:Desty schreef:Mijn vader is er heen geweest en heeft enorm genoten. Hebben er een dikke middag rond gelopen en de boven verdieping niet eens gezien!
Ik ben 2 dagen geweest, maar voor mij persoonlijk viel het tegen. Vriendlief had mij wijs gemaakt dat er veel voor de zeebak zou zijn.
Nou niet dus.
En verplicht naar de lezing van chris lukhaup waar ik per ongeluk in slaap ben gevallen.
Ik ga morgen eens foto's maken want de lichten zijn nu uit