AnneOmie schreef:Wat een knapperd Soloro!
Vinnie is gek op water en speelt ook met de kraan en vindt het niet erg als hij nat wordt. Gaat ook gewoon op het balkon zitten als het regent enzo. De andere 2 hebben wat minder met water.
Mijn Britten komen alleen op het balkon en balkon is afgezet met kippengaas. Als ik een tuin zou hebben dan zou ik deze ook afzetten zodat ze er niet uit kunnen. Als de dood dat ze iets zou overkomen of dat ze gejat zouden worden ofzo.
thanks
Mijn britse korthaar mocht gewoon overal heen waar die wilde
Was alleen een sukkel.. held op sokken haha. Hij is jaren een binnenkat geweest, wilde nooit naar buiten. Toen ie 10 was ofso ging ie wel vaker naar buiten, af en toe blokje om. Maar toen ie 15 werd kon ie niet meer over het hekje springen, was ie te oud en versleten voor. Dus toen lag ie alleen nog te luieren in de tuin
Maar goed mensen dachten nooit dat het een volle raskat was, ivm z'n mislukte kleuren haha. Maar goed hij is/was 100% raskat met papieren xD. Helaas 1 januari 2014 met spoed s nachts in moeten laten slapen. Hij woog nog amper 2 kilo en z'n hart hield er langzaam mee op, dus hij was aan het stikken. Ik weet dat het toen de goede keus was, maar mis hem echt. Heb nu een huistuinkeuken kat uit het asiel, maar mijn favo ras is en blijft toch de britse korthaar