ze beginnen steeds knapper te worden (vind de volwassen versie toch het aller leukste
en daar kan je ook veel meer mee) nog maar een paar weekjes voor de eerste weg gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze beginnen steeds knapper te worden (vind de volwassen versie toch het aller leukste
en daar kan je ook veel meer mee) nog maar een paar weekjes voor de eerste weg gaan
primera schreef:O leuk zeg de oortjes gaat al staanze beginnen steeds knapper te worden (vind de volwassen versie toch het aller leukste
, ik heb nu nog een bullterrier reu van 2 en half, dat was echt het favorietje van de fokker. Heb het helemaal gevolgd van het kiezen van de reu, de reis erheen (reu woont in Engeland), de dracht, bevalling en de weken erna. Had er totaal niet op gerekend dat ik een pup uit het nest zou krijgen en helemaal de favoriet niet
ik had namelijk al een reu in huis. Maar ook een later nest heb ik gevolgd (had meer langs willen gaan, maar die periode werd mijn oudste reu ziek en uiteindelijk laten inslapen). Vind de hele periode wel erg leuk om tezien en mee te maken.
. Blijf het prachtige honden vinden.
) in het opgroeien halen ze het bloed onder je nagels vandaan en zou je ze met alle liefde aan een boom vastbinden, hard wegrennen (en omdat je weet dat er betere tijden komen toch maar snel ophalen bij de boom) Eigenlijk zijn het gewoon geen honden
.
haha we vinden elkaars rassen leuk. Ik hoop nog veel van je honden te zien 
primera schreef:Haha ja een bullterrier is een ras apart, vol met humor en oren voor de sier (blij dat ze geen middelvinger hebben, de reu die ik nu nog heb heeft me volledig uitgelachen bij de honden training.. Een middelvinger had die vast naar me uitgestoken als het had gekund) in het opgroeien halen ze het bloed onder je nagels vandaan en zou je ze met alle liefde aan een boom vastbinden, hard wegrennen (en omdat je weet dat er betere tijden komen toch maar snel ophalen bij de boom) Eigenlijk zijn het gewoon geen honden
.
We gaan dus gewoon rassen ruil doenhaha we vinden elkaars rassen leuk. Ik hoop nog veel van je honden te zien
Zijn jou pups ook van die landhaaien nu? Ik las bij de ras beschrijving dat het ook van die slopers zijn.
wat een prachtig stel heb je daar! Is er niet stiekem nog 1tje over....
Vivian__ schreef:O, ik bezwijk echt van jouw pupswat een prachtig stel heb je daar! Is er niet stiekem nog 1tje over....

Als je hier woont, wees welkom bij onze screening
Ik heb al een jonge dame in huis 
Vivian__ schreef:Ooo neeee, zeg dat nietIk heb al een jonge dame in huis
Maar ehmmmm.... Wat houd je screening in?
De screening houdt in dat we goed willen testen en uitzoeken of de potentiële nieuwe baasjes daadwerkelijk geschikt zijn voor het ras en om de vreemde mensen eruit te filteren.
nooit van het ras gehoord maar leuke diertjes!
en groot gelijk dat je zo streng bent
. Ik hou mijn ogen open voor een van je volgende nestjes
vind ze echt leuk
en alweer een nieuwe update!

wát een mooie beestjes zeg!