Mijn fretten, nog meer liefhebbers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Mijn fretten, nog meer liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:03

Wij hebben er 4, zitten bij elkaar en dit gaat goed.
Maar we hebben het wel rustig geprobeerd, had het niet gekund hadden we 2 kooien gehad. Of we hadden er 2 gehad en geen 4.
Mijn vriend had Kruimeltje al, een moertje van bijna 7, ze weegt ongeveer 400 gram. Echt een superlief meisje.
Toen heb ik voor de Frettenstichting een keer een vondeling opgehaald in Rotterdam, een heel gaaf sandy mannetje, die hebben we na een week opgehaald en in huis genomen. Die heet Roderick en weegt ruim 2 kilo.
Roderick was alleen iets speelser en lomper als Kruimeltje kon verdragen, dus toen gaan kijken voor een pup, ook bij de Frettenstichting. En toen met 2 pups thuis gekomen. Een wildkleur mannetje genaamd Lodewijk en een albino vrouwtje genaamd Josefine.

Kruimeltje
Afbeelding
Roderick
Afbeelding
Het tuig
Afbeelding

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:07

Fijne bende heb je zo! Als ik dat zo zie ga ik toch twijfelen voor een vriendje voor Hubble.. Maar goed, eerst zijn castratie maar eens afwachten :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:10

Ja ze doen het echt leuk samen, alleen zijn wij nog wel eens de pineut van de pups, Lodewijk vind het leuk om mijn vriend te bijten als hij door de kamer loopt, beetje zo'n enkelbijter. En Josefine pakt mij wel eens. Het wordt wel minder nu ze wat ouder worden, maar we hebben soms wel momenten gehad dat we ze het liefst terug brachten. Maar dat hebben we niet gedaan en het is toch ook wel hilarisch hoe ze met z'n allen spelen. Kruimeltje heeft wat meer rust, omdat die andere 3 zich met elkaar bezig houden.
Onze oma mag natuurlijk niet gepest worden.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:17

I know the feeling. Toen ik voor Hubble ging zei die vrouw hij kan happen, maar heeft nog nooit doorgebeten. We zaten in de auto op de weg terug, hij pakt me bij mijn vinger en bijt echt door. Toen was het split second: omdraaien en terugbrengen, of ervoor gaan. En moet zeggen, ben blij dat ik ervoor gegaan ben. Het bijten is er ver uit, vooral naar mij toe. Hij begint steeds knuffeliger te worden :D