Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ruby1995 schreef:Wauw wat een reacties bedankt!
Ja, ik realiseer dat ik 18 ben en dat een kat dat ook kan worden, maar ik kan als er de mogelijkheid is de kat meenemen en anders blijft hij hier.
Aan dierenartskosten heb ik ook uiteraard gedacht zoals castratie en chippen, dat gebeurt zeker!
Ik mag hem voor mijn verjaardag en dat is over een maand dus ik ga alvast spullen kopen enz en de kat over een maand als alles compleet hier is.
Ik wil wel een beetje een aanhankelijke kat, niet een die je eigenlijk weinig tot nooit ziet.
Maar jullie denken dat het weinig kwaad kan dat ik ook cavias heb en een hamster?
Ruby1995 schreef:Dat gaat niet lukken, mijn caviabak is best groot en mijn cavia's vind het ook fijn in de woonkamer met al die aandacht om hun heen! Dus ga ze dan niet op m'n kamer zetten waar het vaak stil is
lifaya schreef:Katten zin solitair dus een tweede is geen must. Wel zie je vaak dat katten het wel leuk vinden maar sommige niet. Mijn poes is een asociaal monster met een intense hekel aan de kat waar ze 12 jaar mee samen leefde. Haar broertje. Nu is ze lekker alleen en je merkt dat ze meer tot rust komt. Sommige katten, net als mensen, willen gewoon alleen zijn.
Leuk dat je een kitten mag, geniet ervan!

Hij kan zowel idioot op de kop liggen als heel nuffig liggen kijken.
Daar moet ik nog wat voor verzinnen. 

Dagmar80 schreef:Net als 'stoppelkatjes', zo zeggen mensen dat katjes van september minder sterk zouden zijn, ook onzin.