roedeltje van 9 hondjes op de foto...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Re: roedeltje van 9 hondjes op de foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:30

En toen riep jij ze keihard en lag je vriend languit ? }> :P

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 23:54

:D :D dat zou wel leuk zijn he,hahaha...

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:59

Hahaha zie het al helemaal voor me gni gni.. Hebben ze onderling nou nooit mot met elkaar?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 00:01

gelukkig ( nog) niet nee,maar dat probeer ik ook wel heel erg te voorkomen ,geen geruzie in huis :n

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:04

Prachtige honden! Volgens mij hebben ze wel een heel slecht leven bij jullie :D Ik vind vooral Nookie heel knap, leuke naam ook!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 11:23

:+: dank je wel!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:15

Ooohh ik zie je topic nu pas! Ik moet er zelf niet aan dénken, zoveel honden in huis (zóveel stofzuigen %) ), maar wat prachtig zeg, zo'n goed functionerende roedel die ook nog eens een plekje heeft in huis. Heerlijk! Ze zien er ook allemaal zo blij en gemoedelijk uit, echt heel gaaf.

Vooral die laatste foto is waanzinnig, wat een stel trotse koppen zeg. Vriendje inclusief :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 08:22

Die brede bekken van die Rotties op de foto :))

Vriendje kleurt er wel mooi bij :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 12:56

haha ja vriendje heeft zijn best gedaan tussen de hondjes te passen,hahaha..

en stofzuigen...ja dat moet hier wel een paar keer per dag gebeuren...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:34

Lotus, zucht wat een knappe hond! Uiteraard zijn al jouw hondJES knap, maar die dame heeft het toch wel echt. Onwijs leuke foto's en ik ga ze zeker een keer aan manlief laten zien haha. Het enige antwoord wat ik kan verwachten is: nee. Nu moet ik zeggen dat ik het prachtig vind om te zien, maar het is wel een fulltime baan om 9 honden te verzorgen en aandacht te geven.
Ach wie weet ooit.... <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 09:45

haha,je begint gewoon niet met 1 hond bij je man,maar meteen met 9 honden... _O- _O-

"kijk schat,dat wil ik ook " O:) O:)

:D :D

en lotus ,ja dat wordt een knap wijffie,en dat voor het kleinste nietszeggende hondje uit het nest...en ze is ook zó lief,maar dat zijn ze alle 4 wel :j :+:

ik vind haar op deze foto ook heel mooi:
Afbeelding

:+: :+: ( en dat met pas 7 maanden oud,daar moet nog echt body op gaan komen...)

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:52

Ik heb 1 hond naast mijn bed liggen en dat vind ik al zo reuze gezellig, laat staan 8 :-) Maar snurken ze niet? Soms neem ik de grote honden ook wel eens mee ( als man van huis is) maar de ene snurkt echt heel erg ( man snurkt nooit dus ik ben dat sowieso niet gewend) en de andere ligt de hele nacht te trappelen en niet zo zachtjes ook, dus echt relaxt slapen doet het dan niet. Slaap jij door al die geluiden heen?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 09:57

nee geen grote snurkers op het moment,ze snorren een beetje...heerlijk is dat...

vroeger kon donnie wel heel erg snurken,die zaagde echt hele bomen om :D ,maar ook dat vond ik gewoon een heel vertrouwd en lief geluidje eigenlijk..ik slaap er wel doorheen,zou niet eens meer weten hoe het is zonder honden te slapen... :=

maar gezellig is dat he? een hond die bij je slaapt??

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 10:06

Ik vind een snorrende kat dan toch een stuk gezelliger dan zo'n hond die je met zijn achterpoten steeds verder naar de rand van het bed trapt...die kater kan al zo lekker trappen en dat is 5 kg _O-

Van honden vind ik vooral dat *leb-leb-leb* likken (bij voorkeur onder de staart -O- ) zo'n goor geluid....

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:28

Haha inderdaad, nou hij geeft wel toe dat hij het ook een hele gave roedel vind die je hebt. Maar helaas zijn wij niet zo rijk om een groot huis te kopen en naar duitsland of frankrijk krijg ik hem niet mee :( Zie het zelf wel zitten hoor haha!
Hier mogen de katten niet bij me slapen, want die gaat steeds op mijn hoofd liggen. Maar dat ik nog thuis woonde nam ik de honden altijd lekker mee naar boven als ik alleen thuis was, heerlijk! Alleen de dag erna was het altijd het bed verschonen want die kon echt goed verharen.
Echt een prachtige foto van haar, wat zal die mooi zijn als ze helemaal uitgegroeid is! <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 13:00

pmarena,gelukkig hebben de honden hier hun eigen bed,dus duwende poten heb ik geen last van,en slobberen onder hun staart doen ze gelukkig zelden tot nooit...ze willen nog weleens op hun poot likken ofzo,maar dan zeg ik gewoon dat ze daarmee moeten nokken en dan is het gelebber ook over :D

sunny_l0ve,in hoogvliet woonde we in een klein huisje met 5 grote honden.. O:) ,kan best hoor,hahah..

dit waren er 4 in hoogvliet:
Afbeelding

en daar kwam later ook nog tino bij...

en wij woonden in dit huisje:
Afbeelding

en ja ik ben ook wel heel benieuwd hoe de kleintjes uiteindelijk straks eruit zien als ze volgroeit zijn :))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:04

O dus dat is geen trekje van Rottjes dan ofzo, dat slobberende gelik :r

Rott x Labrador (en dat was ook al geen echte Lab maar 1 of ander kalf van een dier :P ) van mijn ouders had daar echt een handje van, ieuw wat een rotgeluid _O- Was wel een leuk beest om te zien, een Rottje op het eerste gezicht maar dan net wat fijner gebouwd :)

Hihi op je hoofd slapen is helemaal lekker subtiel zeg _O-
Deed die grijze van mij wel als kitten, dan voelde je dat kleine warme lijfje zo op je hoofd liggen met dat hartslagje in je oor....vond dat ook wel heel rustgevend :+:

Wel vrij goor dat ze daarbij dan op mijn haar lag te kauwen, kreeg je van die lekkere spuug-klitten van :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:05

kimmie261 schreef:
nee geen grote snurkers op het moment,ze snorren een beetje...heerlijk is dat...

vroeger kon donnie wel heel erg snurken,die zaagde echt hele bomen om :D ,maar ook dat vond ik gewoon een heel vertrouwd en lief geluidje eigenlijk..ik slaap er wel doorheen,zou niet eens meer weten hoe het is zonder honden te slapen... :=

maar gezellig is dat he? een hond die bij je slaapt??

Wij hebben onze boef ook bij ons slapen. Toen ik nog thuis woonde (Renzo was van oorsprong onze gezinshond) in een doorsnee 1 gezinswoning mocht hij niet boven komen. Nu woon ik met mijn vriend in een appartement en laten we 's nachts de slaapkamerdeur openstaan. Dus Renzo scharrelt 's nachts telkens heen en weer. In het begin hadden we nog niet echt een kussen voor hem en gebruikte hij een fleecedeken in de slaapkamer. Toen er uiteindelijk een kussen voor hem in de woonkamer kwam, was hij er niet vanaf te slaan dus dachten we dat de fleecedeken wel uit de slaapkamer kon. Maar daar was meneer het toch duidelijk niet mee eens: hij wilde én een kussen in de woonkamer én de fleecedeken in de slaapkamer. :')

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 13:09

nee hier gelukkig geen last van kontslobberende honden ( die daarna heel lief een kusje komen geven,hahaha)

en wel lekker warm zo'n kat op je hoofd in de winter,een kat is nog wel te doen op je hoofd,maar een hond op mijn hoofd zie ik toch ook niet helemaal zitten hoor :D ,alhoewel ze hier wel af en toe met hun kop op mijn kussen komen liggen,dat is dan wel weer heel lief :j

@jolien87 :') :') ,ja appartementen zijn makkelijk voor honden om ze bij je te laten slapen,we slapen hier ook beneden hoor :j ,geen trappen lopen voor de honden :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:16

Het was ook eigenlijk meer aan het fluimpje dan onder de staart eigenlijk, dat vieze geslobber :)

Die rooie kater wordt 's nachts op je benen na een paar uur toch wel irritant, dus op mijn hoofd vind ik ook niet zo'n goed idee :P Sowieso echt een enorm verschil, grijs poesje van 3 kg kun je bij wijze van spreken de hele dag wel dragen of bij je hebben, maar die bolle rooie van 5 kg word je al vrij snel zat qua gewicht _O-

Volgens mij is het bij honden zo dat hoe groter ze zijn, hoe liever ze op schoot willen kruipen _O-

Kusjes gevende honden (mensen die honden hun hele gezicht af laten likken met mond en al) vind ik ZO eindeloos goor :o

Vroeger ook een soort tante die dan altijd een gebakje ging eten op een verjaardag, hondje erbij.
Hapje voor haarzelf, hapje voor Tippeltje, weer hapje voor haarzelf, hapje voor Tippeltje...en allemaal van hetzelfde vorkje *braak*

Ik vind m'n dieren lief en kroel er graag mee hoor, maar dat gaat me echt veels te ver. Brrrr :P

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 00:23

ik kreeg vandaag ( eindelijk) wat foto's van 1 van de pupjes die weg is gegaan,teefje Molly,bij ons ook wel bekend als puppie "duiveltje"omdat haar aftekening op een duivelsharkje leek :D

zo was ze toen ze wegging hier:
Afbeelding

Afbeelding

en nu ziet ze er zo uit:
Afbeelding

Afbeelding

leuk he?? je ziet echt wel dat het een zusje is van :D :D....

die mensen zijn ook héél erg blij met haar... :+: ,echt zo leuk om te lezen...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 08:32

Wauw wat een stoere meid wordt dat zeg. :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:00

Die witte teentjes ...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:08

Wauw die is ook erg mooi! Ze stralen het ook uit zeg, die weet wel dat ze erg knap is haha :D Leuk dat je een update hebt gekregen, altijd fijn als je weet hoe het met de kindertjes gaat ;)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 12:40

jaaa leuk he,ben er ook helemaal blij weer eens foto's te zien van "mijn "puppekind... :+: :+:

was ook zo leuk want ze schreven dit :
Hallo Femke,
Molly geht es sehr gut . Sie ist schon sehr groß geworden und bereichert unser Leben sehr . Wir sind sehr froh uns für Molly entschieden zu haben . Im Moment gehen wir mit ihr zur hundeschule und sie macht das Super ! Sie lernt schnell und ist immer mit Spaß dabei .

zijn er ook zo te lezen ook echt helemaal gek mee!!