Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat zou wel leuk zijn he,hahaha...
dank je wel!!
), maar wat prachtig zeg, zo'n goed functionerende roedel die ook nog eens een plekje heeft in huis. Heerlijk! Ze zien er ook allemaal zo blij en gemoedelijk uit, echt heel gaaf.

( en dat met pas 7 maanden oud,daar moet nog echt body op gaan komen...)
Maar snurken ze niet? Soms neem ik de grote honden ook wel eens mee ( als man van huis is) maar de ene snurkt echt heel erg ( man snurkt nooit dus ik ben dat sowieso niet gewend) en de andere ligt de hele nacht te trappelen en niet zo zachtjes ook, dus echt relaxt slapen doet het dan niet. Slaap jij door al die geluiden heen?
,maar ook dat vond ik gewoon een heel vertrouwd en lief geluidje eigenlijk..ik slaap er wel doorheen,zou niet eens meer weten hoe het is zonder honden te slapen... 
) zo'n goor geluid....
Zie het zelf wel zitten hoor haha!

,kan best hoor,hahah..

) van mijn ouders had daar echt een handje van, ieuw wat een rotgeluid
Was wel een leuk beest om te zien, een Rottje op het eerste gezicht maar dan net wat fijner gebouwd 

kimmie261 schreef:nee geen grote snurkers op het moment,ze snorren een beetje...heerlijk is dat...
vroeger kon donnie wel heel erg snurken,die zaagde echt hele bomen om,maar ook dat vond ik gewoon een heel vertrouwd en lief geluidje eigenlijk..ik slaap er wel doorheen,zou niet eens meer weten hoe het is zonder honden te slapen...
maar gezellig is dat he? een hond die bij je slaapt??
,alhoewel ze hier wel af en toe met hun kop op mijn kussen komen liggen,dat is dan wel weer heel lief 
,ja appartementen zijn makkelijk voor honden om ze bij je te laten slapen,we slapen hier ook beneden hoor
,geen trappen lopen voor de honden

Sowieso echt een enorm verschil, grijs poesje van 3 kg kun je bij wijze van spreken de hele dag wel dragen of bij je hebben, maar die bolle rooie van 5 kg word je al vrij snel zat qua gewicht

....
,echt zo leuk om te lezen...
Leuk dat je een update hebt gekregen, altijd fijn als je weet hoe het met de kindertjes gaat