Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wilawander schreef:Titeren word nog nergens erkend. Wij hebben sporthonden die overal komen en wil het risico gewoon niet lopen. Dus krijgen ze elk jaar de cocktail, elk jaar bordetella en elke 2 jaar Rabiës. Is overigens ook verplicht als je wedstrijden, examens en dergelijke loopt. Met titeren hoef ik dan niet aan te komen.
Sonja_vR schreef:MWM, ik kan het ook niet direct vinden in de NL regels, maar met de club en pension die graag geënte honden zien en het feit dat we met grote regelmaat in België trainen etc tot nu toe jaarlijks alles en rabies om het jaar.
MyWishMax schreef:Wilawander schreef:Titeren word nog nergens erkend. Wij hebben sporthonden die overal komen en wil het risico gewoon niet lopen. Dus krijgen ze elk jaar de cocktail, elk jaar bordetella en elke 2 jaar Rabiës. Is overigens ook verplicht als je wedstrijden, examens en dergelijke loopt. Met titeren hoef ik dan niet aan te komen.
Ik kan nergens in de regels vinden wat de regels over inentingen zijn. Dus ik ent gewoon de grote cocktail en dan pas weer als die geldigheid afgelopen is. Of is dat in DL wel volledig uitgewerkt in het reglement?
Wilawander schreef:Titeren word nog nergens erkend. Wij hebben sporthonden die overal komen en wil het risico gewoon niet lopen. Dus krijgen ze elk jaar de cocktail, elk jaar bordetella en elke 2 jaar Rabiës. Is overigens ook verplicht als je wedstrijden, examens en dergelijke loopt. Met titeren hoef ik dan niet aan te komen.
Yipee schreef:vivana schreef:
Hartstikke mooi die info maar er staat ook genoeg flauwekul in. (Ook wat rauw vlees voeren propaganda) Bovendien wat ik mis zijn referenties naar artikelen en onderzoeken. Ik ga niet zomaar iets van een site geloven. Ik kan ook wel iets op een website plaatsen.
Saaams schreef:Hier gaan de katten niet naar buiten, alleen aan een lijntje in de tuin.
Zij worden jaarlijks ingeent en hebben ook al hun prikjes gehad. Maar dit is puur omdat het raskatten zijn, zijn we net iets zuiniger op