Wanneer is het genoeg...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

6marly6

Re: Wanneer is het genoeg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:54

Stille meelezer.. Kan me voorstellen hoe moeilijk dit is. Ik denk toch dat dit een keuze is die het baasje op gevoel moet maken, hoe moeilijk dat ook is... Hoe gaat het nu met de hond?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 22:02

Dankje! As we speak, ligt het monster voldaan en snurkend naast mij... rarerwijs ia de incontinentie nu bijna over... tenminste gebuurt in de laatste dagen erg wenig. Qua eten is het nog steeds n drama, ik kan nog niet eens de zak van het wc papier open scheuren en hij denkt dat er wat te eten valt en dan begint het miepen. Hij gaat inmiddels alleen maar nog in de middag mee naar stal (en ook dat alleen als hij wil) verder is het alleen maar nog achter tuin en heel korte wandelingen. Die doe ik dan met hem alleen zodat ( voor mijn eigen gevoel en rust) hij even mij voor zich alleen heeft...
pijn heeft hij nog steed niet,gelukkig
dus al met al gaat het redelijk op moment

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:45

Fijn dat het een beetje beter lijkt te gaan..het is ook zo lastig te bepalen he?

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 10:46

Dat is idd een positief bericht! Het maakt de keuze niet makkelijker, maar wel fijn dat de hond zich beter lijkt te voelen.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 22:44

Ff toch maar weer... Pake is op zich fit,heb hem n beetje laten afvallen (zonder dat hij hoeft te "hongeren " voor zijn en mijn gevoel )...aar nu hebben wij sinds 5 dagen een nieuw issue :meneer is op een op de andere dag stokdoof, maar echt ... hij hoort niets meer....ons DA snapt m ook niet. Als ik wat zeg, schreeuw... geen reactie zolang hij mij niet ziet
Als ik wat zeg en hij ziet mij,dan reageert hij wel...
wat lan dat dan nou weer zijn? Het ging zo goed de laatste weken

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:52

Ouderdom?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 23:01

Maar zo snel??? Echt raar lijkt als of hij van de een op de andere dag doof werd... ziektes zijn uitgesloten, oren zijn schoon. .. ik snap m echt niet. .. nu ligt hij op mijn benen te snurken (en echt. ..pfffft hij zaagd n hele bos omver)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:55

Misschien is hij al een tijdje slechthorend zonder dat je het merkte. Misschien heb je je daar al op aangepast zonder dat je het wist.

Mijn hondje was trouwens eerst slechthorend en daarna idd binnen een dag helemaal doof.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 18:58

Nee. .. het lijkt wel alsof die echt van de ene op de andere dag stokdoof werd,want afgelopen week hoorde hij nig gewoon dat ik n zakje katten voer ( die kleintjes natvoer ) opentrok en meteen piepen... dus morgen maar weer n rondje da

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 21:14

Ff update na zo lange tijd. Vandaag de knoop doorgehakt. Mijn kanjer heeft het nog bijna een jaar volgehouden maar hij was nu echt op
Vanmiddag heb ik hem thuis rustig laten inslapen. Doet helse pijn maar is goed zo.
.voor hem het beste. ... run free buddy

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:18

Sterkte! :(

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 22:20

Dankje, lief, hij was echt op en gelukkig heb ik de (voor ons vreemde) Da eerst n video laten zien dus hij kon gewoon zonder emoties fd advies geven,hierna afspraak met zelfde DA thuis gemaakt, zodat hij ook echt kon onderzoeken... resultaat hetzelfde :mijn superbeer was echt op :-(... en liefde is laten gaan...

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 13:14

sasja0705 schreef:
Dankje, lief, hij was echt op en gelukkig heb ik de (voor ons vreemde) Da eerst n video laten zien dus hij kon gewoon zonder emoties fd advies geven,hierna afspraak met zelfde DA thuis gemaakt, zodat hij ook echt kon onderzoeken... resultaat hetzelfde :mijn superbeer was echt op :-(... en liefde is laten gaan...

Je hebt juist gehandeld! Ik weet hoe moeilijk het is om die beslissing te nemen maar je kon hem moeilijk onnodig laten lijden. Heb je ook moed voor nodig! Sterkte!!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 13:14

Heel veel sterkte.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 14:12

Dank jullie! Wat ook heel belangrijk was, is dus iemand erna laten kijken met een "frisse" blik.
Voordat de DA naar ons huis kwam, heb ik manlief ook het video laten zien dat ik voor de DA gemaakt had omdat ik Pakje niet mee kon nemen naar de praktijk (te zwaar om alleen in de auto te tillen).De da kende mijn hond verder niet maar het eerste wat die zei was inslapen.Alles andere zou oplappen zijn en niet waardig.
Qua "frisse blik": manlief zag absoluut niets vreemds... en dat is m juist.
Men zelf raakt stukje bij beetje aan gewend en blijft voor zich zelf volhouden "ach,zolang hij nog vrolijk is en eten wil"
Was vanochtend wel erg vreemd met alleen maar nog een hond maar ik heb er echt vrede mee.Nu alleen nog mijn andere (stresskip)monster om toveren tot kantoorhond. Want 1) voorlopig komt er geen 2e bij (als het zo lukt tenminste )en 2) vind het niet leuk om Léon helemaal alleen thuis te laten.
Vandaag dus direct proef gedraaid en ging aardig goed (totdat ze begonnen met dat kl*** vuurwerk )
En het was ook goed dat het thuis gebeurde, zo hebben de katjes en Léon nog even aan hem gesnuffeld en rennen dus niet zoekend rond.
Al met al : Pakje heeft een mooi en lang leven gehad e