Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op papier een uitslag was voor mij niet belangrijk. Ik verkoop de pups niet voor het geld en hoeft geen verklaring erbij om bijvoorbeeld extra geld te kunnen vragen want die of want dat... Heb ook al via via best veel interesse in de pups en daar ben ik erg blij om. Het is gewoon leuk als ze allemaal bij bekende komen.
Limoen schreef:Gefeliciteerd met de zwangerschap.
Vanwaar de keuze voor een Merle-"chihuahua" als papa? Merle is een verboden kleur bij het ras i.v.m. gezondheidsrisico's.
Ik ben niet voor stamboomloze "chihuahua-achtige" fok. Maar als het gezond en verantwoord gebeurt is het tot daar aan toe. Helaas zie ik bij jou geen uitgevoerde patella-testen voor beide ouderdieren? Dit is zeer veel voorkomend bij kleine hondjes..
Amandavd schreef:Hartstikke mooie uitleg TS! Ben alleen wel nieuwschierig waarom je dan voor een Merle reu gekozen hebt? Vanwege onderstaand stukje vraag ik mij dat af:
Limoen schreef:Gefeliciteerd met de zwangerschap.
Vanwaar de keuze voor een Merle-"chihuahua" als papa? Merle is een verboden kleur bij het ras i.v.m. gezondheidsrisico's.
Ik ben niet voor stamboomloze "chihuahua-achtige" fok. Maar als het gezond en verantwoord gebeurt is het tot daar aan toe. Helaas zie ik bij jou geen uitgevoerde patella-testen voor beide ouderdieren? Dit is zeer veel voorkomend bij kleine hondjes..

. Ik ga ook volgen!
Succes met de laatste loodjes. xZiva_ schreef:ik volg al vanaf de openingspost in stilte mee, en wilde even zeggen dat ik heel blij ben dat ie weer open is
ik heb zelf ook een hondje wat een kruising is tussen 4 rassen, werkelijk waar het leukste hondje wat ik me had kunnen wensen![]()
ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat
succes met de bevalling binnenkort !
(en dat stiekem qua kleur op hun papa, mooie reu zeg). Ik volg! mamauba schreef:Brownie is uitgebreid getest. Ze hebben getest op patella (maar geen foto's dus) er is bloed afgenomen en ook een echo gemaakt van haar buik. Ik wilde haar graag helemaal gekeurd hebben voordat ik er meeging fokken uitgebreider dan alleen de standaard rasdingen. Wilde gewoon weten hoe gezond mijn hondjes was. En gelukkig is ze super gezond verklaard toenOp papier een uitslag was voor mij niet belangrijk. Ik verkoop de pups niet voor het geld en hoeft geen verklaring erbij om bijvoorbeeld extra geld te kunnen vragen want die of want dat...