Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nikass schreef:Dees daan hoe kom je erbij dat ik een hond op de trap wel acceptabel zou vinden? Dat zeg ik toch nergens?

geerke schreef:Nikass schreef:Dees daan hoe kom je erbij dat ik een hond op de trap wel acceptabel zou vinden? Dat zeg ik toch nergens?
dan is zo een kinderhekje een betere optie dan hem op te sluiten denk ik...maar dat is mijn mening.
Mijn honden kunnen dag en nacht naar buiten.Ik vind dat ideaal.Alles is afgezet en ze hebben bijna een hectare om rond te lopen.
Ik kan ze opsluiten maar dat gebeurt bijna nooit.Bij noodweer ofzo..Ze kunnen gewoon plassen en poepen wanneer ze moeten.
Ik moet er niet aan denken dat een hond vijf of zes uur alles moet ophouden.
geerke schreef:dan heb jij helemaal de meest ideale manier van honden houden!Ik zou ze het liefst alle vijf op bed hebben,maar dat mag niet van mijn vriend

Nikass schreef:Dees [naam] hoe kom je erbij dat ik een hond op de trap wel acceptabel zou vinden? Dat zeg ik toch nergens?

De een gaat zelfs als hij gewoon door het hele huis mag lopen waar zat andere mandjes en kleedjes zijn vaak alsnog in de ren liggen
vanaf dat hij goed zindelijk was, mocht hij los.