Anoniem schreef:En dan te bedenken dat twee goudvissen in de winkel niet eens 5 euro kosten..
nu gaan ze wss nog meer goudvissen kopen
Ehm ik wil je niet afvallen, maar nu kunnen ze dus wel 20 vissen kopen om mee verder te vissen (sorry)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) .
. even snel paar foto's
melody7 schreef:Topper TS!
Goed dat de jongens hun fout inzagen en netjes dat ze ook het geld terug gaven, nou hopen dat ze er echt iets van leren en het niet meer doen
heb hier totaal 20 malawi vissen en 20 garnalen en hebben allemaal geen naam haha Mioux schreef:Goed van je dat je ook een melding gemaakt hebt !! Wel leuke leeuwenkopjes zover ik op de foto kan zien, soort van sluiers. Goed dat je ze opgevangen hebt ! (pas wel op ze kunnen groot worden !)
Namen kan ik je niet mee helpenheb hier totaal 20 malawi vissen en 20 garnalen en hebben allemaal geen naam haha
Aidenn schreef:Mioux schreef:Goed van je dat je ook een melding gemaakt hebt !! Wel leuke leeuwenkopjes zover ik op de foto kan zien, soort van sluiers. Goed dat je ze opgevangen hebt ! (pas wel op ze kunnen groot worden !)
Namen kan ik je niet mee helpenheb hier totaal 20 malawi vissen en 20 garnalen en hebben allemaal geen naam haha
ze hebben ruimte zat in deze bak 125 + liter,maar mochten ze uit groeien tot haaien dan komen ze in de 450 liter bak, maar dat gaat nog wel een poosje duren. ik geef mijn vissen normaal ook geen namen, maar ik vond toch wel dat deze een naam verdienen