Is dat vlakbij voor jullie? Zodat jullie af en toe even langs kunnen gaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Krijg je binnenkort dan weer een ander hondje om op te vangen?

maar ja het is wel zo je word er wel elke keer verliefd op ahha 

ik vind hem echt leuk
als die weg is har166 schreef:Soms ben je op zoek naar een bepaald type hondje en is dat niet in Nederland te vinden. Ik vind het altijd een loze opmerking als mensen zeggen dat de asiels vol zitten en dat je er maar beter eentje daar uit kunt zoeken. Die asiels zijn vooral vol door mensen die een hond nemen via goedkope handelaars zoals die op marktplaats te vinden zijn. Een impulsieve aankoop want alle pups zijn schattig maar een hond opvoeden blijkt dan moeilijker dan gedacht. Mijn huidige hond komt uit het asiel en ik ben zijn derde baasje de eerste baas verzorgde hem niet en de tweede baas had geen tijd meer voor hem. Mijn nieuwe hondje komt over twee maanden uit Cyprus. Zij is met haar zusjes gevonden in een veld omdat de mensen daar hun honden niet laten steriliseren en de pups dumpen. Ik wil een jonge hond en weiger een dure rashond bij een fokker of een goedkope rasloze hond via marktplaats te kopen want in beide gevallen zijn de honden gefokt voor de verkoop. Ik wil dan liever een hond die zonder hulp van een organisatie geen toekomst heeft. Hier in Nederland was geen geschikte hond voor mij en daarom ben ik verder gaan kijken. Een hond uit het buitenland is ook duurder ( hond in NL asiel is 140 euro en uit Cyprus 250 ) dus dat heeft die keuze niet beinvloed. De Nederlandse asiels zijn het Hilton vergeleken bij vele buitenlandse asiels. Veel honden sterven in de asiels aan ondervoeding, slechte hygiene en vooral ziektes als parvo. Ik vind het fantastisch dat mensen proberen die hondjes te helpen.
Atalja schreef:Jammer dat ze uit het buitenland gehaald worden, het zit hier al vol met honden die een thuis zoeken.