MaricoGraphy schreef:Ik lees zelfs dat dit discriminatie is, en tegen de wet op eigendom.
Aan de andere kant is de belasting ook weer iets wat een overvloed aan honden zou kunnen voorkomen.
Ik ken hier in belgie iemand met heel wat honden, 5+ en hun kledij stinkt altijd naar hond. Dat kan gewoon geen gezonde leefomgeving zijn denk ik.
Of gewoon slechte hygiëne.
Wij hebben namelijk 2 honden, 4 katten en een aantal vogels en die dieren mogen overal komen en toch stinken onze kleren of huis er niet heen. Dat is dus een aanname als dikke stront door een dunne trechter.
Dus hoe meer beesten hoe gezonder je leefomgeving.Ook omdat je de hele dag beweegt om de dieren te verzorgen
dat zou ik dan wel weer proberen.. 

) Anderhalf jaar verder ook niks opgegeven. Alle katten en paarden schijten hier ook alles onder. Daarnaast word er zelden wat opgeruimd, laat staan geld aan honden faciliteiten uitgegeven. Woon overigens in Rotterdam. 20 min verder (Delft), is er geen hondenbelasting, lees ik? Wat is dat dan weer voor belachelijks? Wat is het verschil vraag ik me af?
Uit medelijden sturen ze je er straks ene.