Brainless schreef:Bon_charmeur schreef:Die vn mij had een hele schuur,... En ging om 6 uur per dag alleen dus niet dag en nacht
Je hebt al een eigen topic hierover, daar kun je je ei ook kwijt.
Ging me om jou tegenstrijdige reacties
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bon_charmeur schreef:Die vn mij had een hele schuur,... En ging om 6 uur per dag alleen dus niet dag en nacht

Bon_charmeur schreef:Uniekhorse ja indd ik kreeg als tip mn hond op te sluiten in guis met 30 graden ipv lkkr buiten met natte doeken bakken water en een schuurtje gras en tegels en een tafel waar die onder kon haha maaaaar. Das zielig de hond was vetwr af in een huis van 30 m2 ipv tuin
Bon_charmeur schreef:Nee uiteindelijk draaide het erim dat het zielig was om 6 uur buiten te zijn,.. En hij moest in huis, dus ts miss kan de hond in een stal, en na een week camera opname heeft mijn hond 2 X geblaft ongev 1 a 2 min, toen mn aardige buurman zn dak aan repareren was. Dus vn overlast geen sprake
Bon_charmeur schreef:Ik vind dat je een dier niet 14 dagen alleen kunt laten! ook niet als er 2 X iemand de koeien komt verzorgen. Ts heeft overlast, mijn buurman zei maar wat! Dss het verschil.
Mijn achtertuin is ongev 100 m2 mn huis 30 ja dat is zielig maar 100 m2 zullen sommige dieren alleen vn kunnen dromen
Was het verschil in een rijtjes huis in de tuin of op een boerderij en dan of 6 uurtjes of 14 dagen! Een niet overlast veroorzakende hond in een rijtjes huis of een overlast veroorzakende hond op boerderij?..
Mja allemaal helderzienden heh
uniekhorse schreef:Bon_charmeur schreef:Ik vind dat je een dier niet 14 dagen alleen kunt laten! ook niet als er 2 X iemand de koeien komt verzorgen. Ts heeft overlast, mijn buurman zei maar wat! Dss het verschil.
Mijn achtertuin is ongev 100 m2 mn huis 30 ja dat is zielig maar 100 m2 zullen sommige dieren alleen vn kunnen dromen
Was het verschil in een rijtjes huis in de tuin of op een boerderij en dan of 6 uurtjes of 14 dagen! Een niet overlast veroorzakende hond in een rijtjes huis of een overlast veroorzakende hond op boerderij?..
ook in mijn situatie?
slimmerik schreef:Vraagje aan TS. Zo te lezen zal er toch een behoorlijke afstand tussen jouw huis en de boerderij waar die hond zit. Kan me nl. niet voorstellen dat er een burgerhuis zo dicht in de buurt van een boerderij staat.... (stankcirkel en zo). Dus ik krijg ook een beetje het idee dat je er speciaal naar luistert. Die kalveren blèren toch ook en zo. En een blaffende hond hoort gewoon bij een buitengebied net als kippen, hanen, fazanten, koeien etc.
En de hond wordt dus wel degelijk twee keer per dag bekeken en bezocht door die bedrijfshulp.
Het zou mijn keus niet zijn maar honden die toch veel buiten zijn lijden hier niets mee. Zeker gezien het feit dat eerdere vakanties door jou niets gehoord is. Ik kan me af en toe ook ergeren aan koerende duiven die in een boom zitten naast de slaapkamer. Maar meestal "hoor" ik het niet eens.
Gewoon jezelf even op iets anders concentreren of aan de andere kant in je huis gaan slapen.....

_Anneruth schreef:Oordopjes kopen?
Bon_charmeur schreef:Ik vind dat je een dier niet 14 dagen alleen kunt laten! ook niet als er 2 X iemand de koeien komt verzorgen. Ts heeft overlast, mijn buurman zei maar wat! Dss het verschil.

meggiemeg schreef:_Anneruth schreef:Oordopjes kopen?
Geen optie omdat ik telefonisch bereikbaar moet zijn voor mijn moeder. Zij is nog aardig van slag door het overlijden van mijn zus een aantal maanden geleden. Het is al een paar x voorgekomen dat zij volledig in paniek heeft gebeld en dan wil ik wel de telefoon horen.