Iris82 schreef:De kat komt morgen.
Ze is alleen niet recent ontvlooid en ontwormd.
Welke vlooiendruppels kan ik halen? En moet dat perse bij de DA?
Kwam de kat voorheen buiten? (ivm evt. wormen, kans is groter dat hij het heeft als hij een buitenkat was)
Ik zweer bij milbamax qua ontworming, wel wat duurder dan de dingen die je bij de dierenwinkel haalt maar het werkt goed, in tegenstelling tot mijn ervaring met 'slechtere' middelen. Is bij de dierenarts te krijgen of online bij medpets/dierapotheek enz (niet bij agradi/zooplus oid)
https://www.dierapotheker.nl/product/1323/Kat/Wormmiddelen/?gclid=CjwKEAjwgYKfBRDvgJeylem9xDUSJACjeQ7AJWGypIbVoiCeP1lc4CQSN1wfhOnIXw4Mn7csNpWYhBoC_z7w_wcB
(deze is redelijk goedkoop, echter zit je dan wel gelijk aan 5 tabletten vast)
edit: kun je evt. ook gelijk vlooienmiddel halen
Hoewel ik jarenlang frontline gebruikt heb, moet ik constateren dat deze zomer het bij mijn kat toch niet zo goed werkt als voorheen. Het werkt nog steeds prima tegen de teken (mijn reden om voor frontline te kiezen, andere middelen werken niet of niet goed tegen teken die we hier in de omgeving in veelvoud hebben). Maar helaas moest ik constateren dat mijn kat toch vlooien had, gelukkig nog geen grote hoeveelheid maar ze kan er niet goed tegen, dus heb nu een gestresste kat.
Ik lees even mee over vlooienbestrijdingsmiddel anders dan frontline dus.

Kan ik hier bij de pet's place halen.
) 4x per dag leeg te moeten scheppen!?