buurman zeurt over mijn hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 11:49

Volgens mij leef je in een sprookjes wereld Nathalie en niet in de realiteit

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 11:50

NathalietjeB schreef:
har166 schreef:
Maar mensen waarom moeilijk doen over een zwembad, want als ts gewoon van 1 tot 7 zou werken?? Zou ze dan te horen krijgen dat ze dan maar geen hond moet nemen??

Als je werkt en daar door geen tijd heb voor een hond al dan niet om uit te laten
lijkt t mij dat je dan geen hond aanschaft..

En anders bestaat er zoiets dat heet honden pension of uitlaat service of een oppas voor je hond zodat hij in ieder geval buiten uitgelaten word en zijn behoefte kan doen

Mijn hond heeft 80m2 om te schijten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:51

NathalietjeB schreef:
har166 schreef:
Maar mensen waarom moeilijk doen over een zwembad, want als ts gewoon van 1 tot 7 zou werken?? Zou ze dan te horen krijgen dat ze dan maar geen hond moet nemen??

Als je werkt en daar door geen tijd heb voor een hond al dan niet om uit te laten
lijkt t mij dat je dan geen hond aanschaft..

En anders bestaat er zoiets dat heet honden pension of uitlaat service of een oppas voor je hond zodat hij in ieder geval buiten uitgelaten word en zijn behoefte kan doen

Ik studeer en mijn pa werkt. En toch hebben we een hond. Beestje is hartstikke happy. Als ik uit school kom besteed ik eerst een poos aandacht aan hem en begin dan aan mijn huiswerk. En voor school maak ik ook altijd ruime wandeling

Hond kan lekker buiten struinen. En weten zeker dat er geen vreemd volk bij huis komt.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:55

Ik werk in het onderwijs, vier dagen in de week, dus je snapt al wat voor uren ik maak en ja ik heb een hond en de tweede komt over een paar weken... een hond slaapt gemiddeld 18 uur per dag ( uitzonderingen daar gelaten ) hij kan de hele dag in de omheinde tuin rondbanjeren als hij wil want ik heb een hondenluik maar vaak ligt hij gewoon op de bank. Is dat dan zielig???

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:57

Bon_charmeur schreef:
Nee indd iedereen op bokt laat hun hond niet langer dan 2 uurtjes alleen en sluiten ze op in huis,.. Iedereen hier die werkt heeft geen hond, of heeft Uitlaat service, neemt hun hond mee met 33 graden in de auto als ze langer weg zijn, nou applaus. Jullie verdienen een lintje!

Mijn hond zit ook gewoon alleen thuis hoor als ik werk en nee, ik heb geen uitlaatservice. Overleeft ze inderdaad prima net als die van jou.

Maar, ik kan me wel voorstellen dat als je hond aanslaat en zo reageert op de buurman dit voort zou kunnen komen uit het feit dat hij alleen zit, wellicht verveelt hij zich. Op zich een logische conclusie.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 12:00

har166 schreef:
Ik werk in het onderwijs, vier dagen in de week, dus je snapt al wat voor uren ik maak en ja ik heb een hond en de tweede komt over een paar weken... een hond slaapt gemiddeld 18 uur per dag ( uitzonderingen daar gelaten ) hij kan de hele dag in de omheinde tuin rondbanjeren als hij wil want ik heb een hondenluik maar vaak ligt hij gewoon op de bank. Is dat dan zielig???

Onwijs zielig, mijn hond heeft gras, tegels een hele schuur, een mand een kussen op de stenen, natte handdoeken, water en brokken, en snurkt als een volwassen kerel . Maar heeft het erg slecht als ik ongev 3 X pw 6 uur van huis ben,

Hoe zielig is het dan als ik nachtdienst heb van 11 tot 7 ? Dat hij de hdle nacht alleen moet slapen

har166

Re: buurman zeurt over mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:02

XD hij kan vast niet zonder jou slapen, belachelijk, wie draait er nou nachtdiensten _O-

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 12:04

Goof schreef:
Bon_charmeur schreef:
Nee indd iedereen op bokt laat hun hond niet langer dan 2 uurtjes alleen en sluiten ze op in huis,.. Iedereen hier die werkt heeft geen hond, of heeft Uitlaat service, neemt hun hond mee met 33 graden in de auto als ze langer weg zijn, nou applaus. Jullie verdienen een lintje!

Mijn hond zit ook gewoon alleen thuis hoor als ik werk en nee, ik heb geen uitlaatservice. Overleeft ze inderdaad prima net als die van jou.

Maar, ik kan me wel voorstellen dat als je hond aanslaat en zo reageert op de buurman dit voort zou kunnen komen uit het feit dat hij alleen zit, wellicht verveelt hij zich. Op zich een logische conclusie.

Mijn hond slaat aan wanneer buurman voor de schutting staat,.. Alleen bij die buurman, bij de andere buurman niet, en hij blaft niet door de hele dag hij bewaakt zijn plek, en laat dat horen en merken, het is MIJn hek, dan moet hij maar een dicht hek er tegen aan zetten zodat mijn hond niet zn haren daar heen waait en hem niet ziet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:06

Dan zou ik toch die camera eens op hangen. Als hij enkel op die buurman blaft zit de kans er in dat buurman al het e.e.a uit gevreten heeft met de hond.. :\
Maar dat zou je dan wel moeten kunnen bewijzen.. :)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 12:07

Ik ben met laptop bezig net webcam

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:08

Die man zal iets uitstralen waardoor die aanslaat.....
Hopelijk kom je er uit met elkaar.....maar zou zeker een camera erop zetten, almwas het maar
voor mijn eigen gemoeds rust.....
Succces....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:09

Nou ik zou ook beginnen blaffen als ze een emmer water over me heen gooien hoor kally. :x Maar wie weet wat de idioot nog allemaal doet. :)

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:23

Ayasha schreef:
Nou ik zou ook beginnen blaffen als ze een emmer water over me heen gooien hoor kally. :x Maar wie weet wat de idioot nog allemaal doet. :)

Dat uitstralen herken ik. Mijn hond kan heel raar doen tegen wildvreemden ( en mijn buurman )

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:08

Als de hond alleen op deze buurman aanslaat, voelt hij waarschijnlijk je gevoel aan dat je de buurman niet mag. Misschien lokt hij de hond wel uit, zodat hij aanslaat, met als doel gelijk te hebben en daar meerdere mensen over gaan klagen. Je weet het niet, je zult dan toch moeten kijken wat er gebeurd. Of de buurman en hond om de tuin leiden, doen alsof je weggaat, en dan via de achterdeur weer terug komen en dan vanaf boven de boel in de gaten houden, kun je misschien ook de buurman bespieden en zien of hij de hond uitdaagt.....Mocht je hem betrappen, hem per direct hem daarmee confronteren en niet dagen of uren later.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:09

jij zeg het is mijn schutting maar die man staat toch op de openbare weg?
Ik heb echt hele lieve honden maar achter het hek hier kunnen ze wel eens doen ofdat ze iemand gaan opvreten.

En de buurman hoeft toch ook niet je hond leuk te vinden? (ik vind ook niet elke hond leuk )

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 16:16

Kohtje mujn schuttibg staat op mijn helft, zie net dat hij alles dicht geschroefd heeft en dat de schroeven aan mijn kant zn 4 cm uitsteken, ben nu bij hun deur geweest dit kan namelijk echt niet!

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:18

dan bel je ij hem aan en vraag je of hij de schroeven even af wil knippen.
heb je hem wel toestemming gegeven voor boren in jou schutting?

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:23

Leuk he ....aparte buren.....pfff...

Van die emmer water...tja....denk dat ik meer zou willen als alleen maar blaffen, maar goed ben
geen hond :o

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:23

Het gaat hier ook niet over DAT je een hond hebt, maar het probleem is je hond vs buurman...

Maar ik kan me wel voorstellen dat je hond als 'vals' gezien wordt, want ik vermoed dat er meer voorgevallen is tussen hond en buurman. Als de buurman bijv. aan de andere kant van de schutting naar de hond gaat kijken of hem zelfs 'pest' kan hij best gaan grommen oid. Dat hoeven de andere buren niet eens te horen.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 16:31

Hij doet niet open , en loop ik achter langs doet ie achterdeur dicht! Ik bn woest nu!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 16:32

Geen toestemming gegeven. Maar hb gezegd dat ie zelf de boel maar dicht moest make maar nuet op deze manier

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:33

Bon_charmeur schreef:
Hij doet niet open , en loop ik achter langs doet ie achterdeur dicht! Ik bn woest nu!

Evt even contact opnemen met de wijkagent? Vernieling van jou eigendom en gevaar voor levende wezens aan jouw kant van het hek?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:38

Bon_charmeur schreef:

Maar dan zou mijn deur ook dicht zitten hoor.......letterlijk en figuurlijk.
Issie nou helemaal niet wijs zeg!!!!!

Meis, doe gewoon aangifte en doe er mee wat mogelijk is.
Ik zou nu dus ook gewoon tot het gaatje gaan en zeker de langste adem hebben!!!

Woonvereniging klachten neer leggen tot ze er ziek van worden en de wijkagent stalken met ieder ding van ze wat je niet bevalt.
Whatever........aanpakken die handel!!!!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:39

Heb niet het complete topic gelezen, maar zou het inderdaad eens voorleggen aan de wijkagent. Voor het écht uit de hand loopt.... Het is al warm genoeg ;).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 16:43

Jeetje TS, hij heeft een oplossing verzonnen. Hoe makkelijk is het om even de resteren paar cm van die schroeven af te knippen? :roll:
Je hek is dicht, buurman gluurt niet meer en hond kan niet meer op de buurman reageren.
Je kan ook gewoon accepteren en blij zijn dat er een oplossing is ipv zaniken over die paar schroeven in een hek. Vermoeiend zeg.