Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:har166 schreef:Maar mensen waarom moeilijk doen over een zwembad, want als ts gewoon van 1 tot 7 zou werken?? Zou ze dan te horen krijgen dat ze dan maar geen hond moet nemen??
Als je werkt en daar door geen tijd heb voor een hond al dan niet om uit te laten
lijkt t mij dat je dan geen hond aanschaft..
En anders bestaat er zoiets dat heet honden pension of uitlaat service of een oppas voor je hond zodat hij in ieder geval buiten uitgelaten word en zijn behoefte kan doen
NathalietjeB schreef:har166 schreef:Maar mensen waarom moeilijk doen over een zwembad, want als ts gewoon van 1 tot 7 zou werken?? Zou ze dan te horen krijgen dat ze dan maar geen hond moet nemen??
Als je werkt en daar door geen tijd heb voor een hond al dan niet om uit te laten
lijkt t mij dat je dan geen hond aanschaft..
En anders bestaat er zoiets dat heet honden pension of uitlaat service of een oppas voor je hond zodat hij in ieder geval buiten uitgelaten word en zijn behoefte kan doen
Bon_charmeur schreef:Nee indd iedereen op bokt laat hun hond niet langer dan 2 uurtjes alleen en sluiten ze op in huis,.. Iedereen hier die werkt heeft geen hond, of heeft Uitlaat service, neemt hun hond mee met 33 graden in de auto als ze langer weg zijn, nou applaus. Jullie verdienen een lintje!
har166 schreef:Ik werk in het onderwijs, vier dagen in de week, dus je snapt al wat voor uren ik maak en ja ik heb een hond en de tweede komt over een paar weken... een hond slaapt gemiddeld 18 uur per dag ( uitzonderingen daar gelaten ) hij kan de hele dag in de omheinde tuin rondbanjeren als hij wil want ik heb een hondenluik maar vaak ligt hij gewoon op de bank. Is dat dan zielig???
Goof schreef:Bon_charmeur schreef:Nee indd iedereen op bokt laat hun hond niet langer dan 2 uurtjes alleen en sluiten ze op in huis,.. Iedereen hier die werkt heeft geen hond, of heeft Uitlaat service, neemt hun hond mee met 33 graden in de auto als ze langer weg zijn, nou applaus. Jullie verdienen een lintje!
Mijn hond zit ook gewoon alleen thuis hoor als ik werk en nee, ik heb geen uitlaatservice. Overleeft ze inderdaad prima net als die van jou.
Maar, ik kan me wel voorstellen dat als je hond aanslaat en zo reageert op de buurman dit voort zou kunnen komen uit het feit dat hij alleen zit, wellicht verveelt hij zich. Op zich een logische conclusie.
Maar wie weet wat de idioot nog allemaal doet.
Bon_charmeur schreef:Hij doet niet open , en loop ik achter langs doet ie achterdeur dicht! Ik bn woest nu!